Hekel aan autorijden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ratatosk, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Mijn jongste heeft er een hekel aan! Vaak schreeuwt hij de gehele rit en eenmaal op bestemming haal ik hem er roodgevlekt, bezweet en betraand uit. Soms ben ik bang dat hij zichzelf een infarct krijst. Arme donder. Heel soms hebben we een rustig ritje. Wel al meer dan eerst.
    Is dat herkenbaar? Mijn oudste viel al in slaap als hij de auto zag.

2. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Ik ken het wel een beetje.. mijn dochter huilt gelukkig niet zo hard.. en valt soms ook wel in slaap maar ze vindt de maxi cosi niets, maar dit komt omdat ze op der buik slaapt en ja in maxi cosi is dan niet erg handig;)

3. Lady7

Lady7 Niet meer actief

nee geen ervaring mee, mijn meissie slaapt in de auto..

de lift daarentegen vind ze nix ;) gelukkig wonen wij in een rijtjeshuis dus :)

4. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Een beetje herkenbaar. L. Wil mij zien dan gaat het meestal goed. Hij vindt de mc ook vreselijk. Eenmaal op de snelweg valt hij wel in slaap gelukkig (en zit ik de hele rit voor niks achterin ;))

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja de jongste vond hier de auto in het begin ook vreselijk. Ik ging er daarom altijd naast zitten zodat ik haar kon troosten met een vinger en in ieder geval in de gaten kon houden. Inmiddels is het geen probleem meer, maar in slaap vallen doet ze nog steeds niet snel in de auto en als ze al slaapt, is het een half uurtje max.

6. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Onze jongste had dit ook. Keihard krijsen in de MC! Maar had dit ook als ze "gewoon" op haar rug lag.

Bij haar heeft de osteopaat wonderen verricht. Twee behandelingen later en sindsdien is ze erg ontspannen. Autoritjes zijn weer relaxt :)

Mijn ervaring is dat zo hard krijsen een teken is van pijn. Grote kans dat er iets dwars zit als hij in de MC in een houding wordt "gedwongen".

7. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Oh, wat overigens ook hielp was de verkleiner eruit halen! Met verkleiner zat ze kennelijk NOG slechter....

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Het kussentje van de mc heb ik er al uit gehaald. De verkleiner heb ik omhoog geschoven zodat hij er beter in past.
    Volgende week heeft hij zijn tweede afspraak bij de osteopaat. Ik hoop dat het helpt tegen eventuele pijn en anders kan het geen kwaad.
    Mijn man gaat weleens achterin zitten maar ik rijd ook geregeld alleen en dan gaat dat niet natuurlijk:).

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.059
    1.291
    113
    Nederland
    Lijkt me niet prettig. Ik herken het niet. Mijn zoontje slaapt binnen 5 minuten als we in de auto zitten. Of hij begint hele "verhalen" te vertellen... Of roept de hele tijd bal of dank :) heul gezellig!

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Herkenbaar! Vooral als ze moe is. Er naast zitten werkt hier vaak wel maar kan niet als ik alleen ben.

Deel Deze Pagina