avondje uit....spannend

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jalou, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Dames, ik sta op het punt om lekker een avondje te gaan carnavallen. Mijn vriend vind carnaval geen bal aan blijft dus thuis met ons zoontje. Ik ben al wel eerder weggeweest, maar nog nooit een hele avond. Ik vind het stiekem wel heel spannend en ik hoop dat het goed gaat voor mijn vriend. Ik heb alles al klaar gelegd. Laatste flesje, flesje voor de 1e keer wakker worden (ik hoop dat dat pas tegen de ochtend is), ik heb gekolfd, mannetje ligt in zijn bedje te slapen.

pfff en toch voel ik me zo schuldig dat ik een avondje weg ga en mijn vriend met de zorg voor ons zoontje op zadel. En dat is echt nergens voor nodig, want hij gaat in goed overleg ook gewoon een avondje weg en dan blijf ik allen achter met hem. Waarom voel ik me dan toch zo?

Zo rare gevoel uit de weg zetten en maar hopen dat ik wel lekker kan feesten en genieten van deze mooie avond.

Herkenbaar?

2. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Herkenbaar, maar heel belangrijk dat je het wel gewoon doet. Mijn man gaat al jaren alleen carnaval vieren in Maastricht en dat houden we gewoon vol. Ik vind het heel gezond als je elkaar in een relatie ook de vrijheid kunt geven om zonder de ander leuke dingen te doen. Ook als je samen een kind hebt.
    Sowieso is het voor je kindje ook heel goed om tijd met alleen papa door te brengen. Alle onderzoek wijzen uit dat kinderen met betrokken vaders het op vlakken beter doen.
    Dus: voel je niet schuldig, geniet er lekker van en laat je man lekker genieten van zijn manneke!

3. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Ik ga ook lekker carnavallen zonder mijn mannetje! Sta er sf en toe ook bij stil. Vond het de eerste keer ook spannend! Zat de hele tijd aan thuis te denken.... Maar ja... Een avondje gezellig op stap, doet je ook goed.,helemaal als je thuis komt en alles is perfect verlopen...

4. misa

misa Niet meer actief

Ik ben nog niet langer bij hem weg geweest dan een klein boodschapje. Maar het lijkt mij ook zo hoor..!
    Gewoon proberen te genieten, we moeten er gewoon even aan wennen denk ik!

5. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Haha de vader 'opzadelen' met de zorg voor zijn kind :) Heeft papa eindelijk het rijk alleen, ligt zijn zoon te slapen, hij treft het ook niet he :)

Maar zonder gekheid, toen ik weer ging werken vond ik het ook raar om Simone bij mijn man achter te laten, hij had namelijk nog 3 weken vrij genomen om bij haar te zijn. Maar het went wel hoor, papa's kunnen namelijk ook heel goed voor hun kindjes zorgen!

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

haha moet hier weer om lachen... doen alle vrouwen dat nou?... ik hier thuis ook altijd.. .zeg altijd hoelaat ze moet eten, wat ze moet eten en drinken, hoelaat ze nog naar bed moet een uurtje...

als ik het niet zou zeggen kreeg ze geloof ik 6 flessen appelsap, 3 bananen en een boterham met nutella ofzo hahaha :p

en dan zou ik te horen krijgen hoe lastig ze wel niet was.. en vraag ik heeft ze geslapen dan?... Geslapen? wanneer moest dat dan hahaha

(ik overdrijf een beetje... maar zo voelt het wel soms:p )

7. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Ik vond het bij mijn eerste uitje na de bevalling vooral goed voor mijn vriend om alleen met onze zoon te zijn, zodat hij ongestoord voor hem kon zorgen. Ik heb er altijd opgelet niet te betuttelend richting mijn vriend te zijn als we samen thuis waren, maar dat is soms best moeilijk. Ik denk dat meer vrouwen dat hebben, wij hebben immers meer 'vlieguren' gemaakt met onze baby's.

Nu is onze zoon bijna 4 maanden en heeft hij wekelijks een fijne papadag en de heren vermaken zich prima :).

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben benieuwd of je het leuk gehad hebt! :D

9. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ja hoe was het? Lekker kunnen genieten?

10. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hoe was het?

En op je vraag: waarom voel ik me zo? Kan ik alleen maar antwoorden: 'omdat je mama bent ;):D'

onze zoon is inmiddels 1,5 en nog schrijf ik het liefst een ellenlange handleiding uit als mijn man bij hem thuis is, hahaha
    ik doe het niet meer omdat ik heb leren loslaten, maar dat duurde even :)

Deel Deze Pagina