Hoe om te gaan met negatieve reactie vriend?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door AmberM, 7 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klavrtje4

    Klavrtje4 Bekend lid

    15 mrt 2016
    756
    1
    0
    Dit was een van de reacties uit het begin, en dit verhaal is daarna nog enorm verder ontwikkeld. Het is makkelijk om terugkijkend daar een oordeel over te vellen, maar ik sta achter mijn reactie van toen. Ook nu nog. Als je samen in een jarenlange, vaste, stabiele relatie zit, en je op regelmatige basis seks hebt kun je zwanger raken, er is immers niets dat 100% anticonceptie biedt. En ik ben een redelijk no-nonsens persoon: ik ben er ook wel voor om ja, rekening te houden met heftige gevoelens, maar aan de andere kant ook gewoon volwassen gedrag te verwachten van elkaar. Het leven is geen sprookje, er gebeuren soms dingen die je nu eenmaal niet kunt plannen. En het klopt dat wanneer je als vrouw besluit een zwangerschap te houden de man er automatisch ook mee moet dealen. Ik ben er overigens ook wel voor dat je hier met elkaar over spreekt voordat je zwanger bent, ook als er nog geen kinderwens is.
     
  2. Lovare

    Lovare Fanatiek lid

    12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Wat fijn dat de situatie op een goede manier veranderd is voor jullie. Jullie gaan een mooie spannende tijd tegemoet.
     

Deel Deze Pagina