ik zeg alvast even sorry voor de dames die dit in nod topic ook gelezen hebben (1-15 mei) maar hoelang kan je eitje eigenlijk wegblijven? me cyclussen waren niet erg verschillend dit is ronde 6 en me cyclussen werden wel elke ronde een dagje langer, maar nu op dag 24 nog geen eisprong gehad... (ook geen positieve ovulatie test) vriendlief is vanaf vanavond tot zaterdag weg op vakantie met een maat van hem, dus als me eisprong dan valt hebben we pech me cycli waren vanaf oktober '12 : pil menstruatie ongeveer 36: 28:29:31:33 en nu al langer dan 38 dagen gaat ie worden want me eisprong is niet vandaag, niet morgen, wanneer wel? ik hoopte zekerheid te krijgen van ovulatie testen deze ronde. maar het maakt me zo onzeker? ik ben deze ronde week voor me eisprong wel ziek geweest 2 dagen koorts. en 2 april gestopt met roken, ik ervaar zelf geen stress, maar ik weet van vroeger dat ik vaak zelf niet door had dat ik gestresst was/ben. ik heb NOOIT last gehad van ontpillen. kan door stoppen met roken me cycli/eisprong uitblijven? of echt door die 1.5 a 2 dagen dat ik koorts had?? ik word er zo onzeker van allemaal deze periode van ons leven is zo onzeker! ik had gehoopt iets moois terug te krijgen omdat ik gestopt ben met roken, maar me lichaam wilt me niet echt belonen! ik weet dat sommige meiden veel langere cyclussen hebben, ik wil jullie niet verdrietig maken door mijn bericht. ik ben gewoon snel bang dat er iets niet klopt in me lichaam of dat er wat aan de hand is. ik snap niet hoe sommige meiden kalm kunnen blijven met een veel langere cyclus dan ik misschien wel ga krijgen! ik hoop voor iedereen normale cycli en mooie eitjes, en snel een babytje liefs xx shy girl
Hey meid,. Je eisprong kan on verschillende redenen uit blijven maar koorts heeft er zeker mee te maken, mijn ei was een ruime week later na 3dagen koorts .. Hoop dat je m snel gevonden hebt! Gebruik je ovutesten of temp je?
ik doe beide. hopelijk blijft me ei langer dan een week weg anders zou die woensdag vallen dat zou verloren ronde zijn beide bevestigen dat mijn ei nog niet geweest is. altijd wel een vaag licht streepje op ovu testen, maar ze worden niet donkerder, ze blijven het zelfde soms iets lichter lijkt het, maar dat komt door het verschil in tijdstip en aantal glazen drinken denk ik zo frustrerend dit en ik heb echt respect voor meiden die altijd met die lange cycli zitten! hopelijk is iedereen snel zwanger, wat een onzekere periode in een vrouw haar leven is dit zeg!