Ik wil graag een Smartphone / Iphone kopen (mijn abo is nl nog lang niet aan verlenging toe), maar het moet wel een beetje betaalbaar blijven... Ik zit te denken aan een Samsung Galaxy S. Anderen raden weer met klem een IPhone aan. Wat dan qua prijs wat vergeljikbaar is met de Samsung is dan de IPhone 3GS. Wie kan mij helpen met deze keuze? En heeft ervaring met 1 van beide toestellen?
Ik heb een iPhone, ik snap niet hoe ik ooit zonder heb gekund . Die Galaxy is ook mooi hoor, maar met de iPhone is het allemaal net wat gelikter en mooier en handiger. Vind ik. Suus
Ik heb ook een los toestel gekocht omdat ik voorlopig nog niet kon verlengen. De Samsung Galaxy S plus voor 300 euro. Ben er echt zo happy mee!!!!
Cybil; waar heb je die gekocht voor die prijs? Suus; welke IPhone heb je? Vraag me ook of hoe de 3Gs verschilt van de 4s?
Met of zonder abbo vind ik de iPhone echt veel te duur (en ben toch een echt apple freak!!) dus ik ben gegaan voor de HTC wildfire. Klein en erg goed ... precies wat ik zocht in een toestel.
Ik heb de HTC wildfire s, lekker klein, snel en je kan er werkelijk alles mee!!! Helemaal super toestel!
HTC Sensation hier. Echt een geweldig ding en ZOOO snel! Enige smartphone met dual core processor (voor zover ik weet).
Ten eerste een iphone is een smartphone maar het ligt er echt aan wat je met je telefoon wil gaan doen! En uiteraard wat je budget is! Voor 200 euro heb je bv een Samsung Galaxy Gio, rond de 250 euro een HTC Wildfire S en rond 300 euro kun je een Samsung Galaxy S Plus kopen maar ga ze eens testen in de winkel! Er zit bijvoorbeeld een groot verschil in beeldschermen! Maar daar betaal je uiteraard wel voor...
Ik heb een samsung galaxy en mijn man een iphone 4g. Ik moet zeggen dat de samsung echt niet onder doet voor een iphone.
Dit is trouwens een "discussie" waar je nooit uit gaat komen hoor haha Android vs Apple... En zou je voor android kiezen kom je terecht in HTC vs Samsung. Dat zijn toch de 2 meest verkochte merken daarin met de minste problemen! En uiteindelijk hebben ze allemaal hun voor en nadelen!
Is idd appels met peren vergelijken iPhone 3GS is alweer 2 jaar oud en dus vele malen "slomer" dan de 4S. De 4S is gewoon vele malen beter. Maar een iPhone 4S kost je los nog wel een 900 euro ( ligt er ook aan hoeveel GB's je pakt)
Ik heb voor de tweede keer voor een Iphone gekozen, van 3GS naar 4S. Er zullen ongetwijfeld toestellen zijn die niet onder doen voor de Iphone, maar doe mij maar de Iphone, superding!
Iphone en Smartphone is hetzelfde. Maar kijk naar het bedrag dat jij ervoor over hebt. Een IOS appraat en een Android toestel moet je niet willen vergelijken. Je vraagt aan een appelboer ook niet om peren te vergelijken... Loop anders gewoon eens een winkel in en vergelijk de apparaten. Welke vind JIJ het beste (en de rest van de wereld kan dan de pot op!). JIJ moet ermee kunnen doen wat je wil en niet de rest van de wereld!!!