s nachts ineens weer wakker worden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yellowsun, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Mijn zoontje van 1 slaapt normaal de nacht altijd goed door,maar sinds een week woprd hij s nachts 2 a 3 keer wakker.hij begint niet meteen te huilen maar te Miemelen noem ik het.Ik ging iedere keer kijken gaf hem opnieuw zijn tut en zijn beer en dan ging hij vrijwel meteen slapen.Vannacht dacht ik ,laat hem maar eens hij moet zelf op ten duur wel weer in slaap vallen.Dus niet hij is op ten duur gaan huilen en was niet meer te troosten.Ik heb hem op ten duur gewoon bij me in bed genomen( het was 3 uur en wilde ook slapen) en toen is hij op ten duur bij me in slaap gevallen.Daarna heb ik hem opgepakt en weer in zijn eigen bed gelegd.Toen ik vanmorgen moest gaan werken,moest ik hem gewoon wakker maken omdat hij nog moe was(normaal word hij rond 6.30 wel wakker uit zichzelf)
    Hoe zou dat ineens komen? Ik hoop dat ook dit weer van een tijdelijke aard is

2. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ha hier nog zon iets. sliep met 3 weken al door. sinds 2 3 wken idd ook jengelen en viel weer weg, ooit ff recht leggen enheel ooit klein beetje melk. vannacht gewoon van 12 tot 2 en van hafl4 tot half 5 gehuild en nu ook niet willen slapen. melk hoefde hij niet, zetpil werkte niet, niks. ik dacht aan sprong en dromen maar hoop dit niet vaker te krijgenwant dan valt t vies tegen (nachtwerk dan) lees ff mee wat ze nog meer zeggen.

3. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Dat is maar een periode hoor. Ons zoontje slaapt heel goed, maar om de zoveel tijd heeft hij een periode dat hij 's nachts wakker wordt of 's morgen heel vroeg al. Paar daagjes en dan is het weer over.
    Is heel goed mogelijk dat ze dan bezig zijn met iets aan te leren (bijvoorbeeld lopen of praten ofzo).
    Denk dat het wel "gevaarlijk" is om hem tijdens zo'n periode bij je in bed te nemen (wij hebben het hier in pure wanhoop ook ooit gedaan hoor :)), hij zou er wel eens aan kunnen wennen...

Deel Deze Pagina