Vorige week zag ik dat mijn zoon een kale plek op zijn hoofd heeft. Sindsdien is het niet erger of minder geworden. Het lijkt er ook niet op dat er haar is uitgetrokken ofzo. Heeft iemand dit ook bij een kindje gehad? Wat was het?
Ik moet volgende week maandag met hem naar het cb en wou het dan even vragen. Of zou het verstandiger zijn om de huisarts te bellen?
Persoonlijk zou ik naar de huisarts gaan, ik denk niet dat je een zinnig antwoord bij de cb krijgt. (Onze cb had niet door dat uk verborgen reflux had en vond het gewoon dat een baby of huilde of sliep, dat hoorde er bij, het arme schaap had echt pijn)
Ja ik ga morgen de huisarts even bellen. Ik keek er vanavond even naar en zat er iets met mn vingers aan en toen brak zn haar zo af. Ik heb er toch echt geen fijn gevoel bij Hier inderdaad dezelfde ervaring met het cb en verborgen reflux
Het lijkt op een schimmelinfectie waardoor haaruitval kan ontstaan. Hebben jullie huisdieren? Ik zou morgen even naar de huisarts gaan en mogelijk zal die een lotion krijgen om het te behandelen.
Als het haar afbreekt is een schimmelinfectie waarschijnlijk. Laat er ergens de komende weken even naar kijken door de huisarts, dan weet je het zeker.
Het is inderdaad een schimmelinfectie. Ik heb een zalfje meegekregen. Als het goed is word de huid dan weer rustig en gaat er weer haar groeien. Bedankt dames!!