mooie jeans in grotere maat

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Isademi, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik zet net een beetje op het randje qua maat, ik heb nu een hele mooie jenas aan van mamalicious maat 33 (type; Dionne regular jeans) weten julie nog meer moie type zwangerschapjeans die groot uitvallen (meeste maat 46 pas ik namelijk echt niet, pas een noppies XXL geprobeerd en die zat te strak, maar die schijnt klein te vallen) ik had deze bij bellyfashion gehaald en kan nu wel dezelfde bijbestellen maar ik dacht vraag eens of jullie nog een mooi grootvallend type / merk kennen..

2. BabyPelacani

5 nov 2008
    44
    0
    0
    Service Adviseur
    Helmond
    Hier heb ik dus ook altijd problemen mee...echt zwaar irritant! Heb een tijdje geleden bij Prenatal in Eindhoven leuke jeans gezien in grotere maat.. daar hadden ze toen echt leuke exemplaren! Ik heb meteen een paar meegenomen en ze zitten superlekker! Ik heb een in maat XXL en die valt toch wat groter uit... terwijl ik normaal ook 46 draag! :)

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    bij de miss etam hebben ze wel grotere maar dan is het model ervan niet zo mooi en een beetje pasvorm kan geen kwaad zullen we maar zeggen hihi)

4. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Bij H&M hebben ze echt hele leuke spijkerbroeken, ook in maat 46. Volgens mij gaan die spijkerbroeken tot maat 46. Ze hebben lichte en donkere spijkerbroeken, verschillende modellen, skinny etc.

Ik heb de laatste keer 2 broeken gehaald maat 40, heb nooooooit in mijn leven maat 40 gehad, had voor de zwangerschap altijd maat 36, en spijkerbroeken maat 29/lengte 34.

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja de H&M bij ons in helmond heeft volgens mij geen positiekleding en verder kom ik nooit in de stad en online staan ze niet (of inmiddels wel weer, check het meteen even)

6. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    De nieuwe catalogus is uit, daar staan ook wat zwangerschapsbroeken in, misschien is bestellen een optie.

7. BabyPelacani

5 nov 2008
    44
    0
    0
    Service Adviseur
    Helmond
    haha ik heb ze iig ook nog nooit gezien bij de H&M hier in Helmond.. bij miss etam waren ze laatst in de uitverkoop.. 2 voor de prijs van 1.. maar ik vond ze ook niet echt mooi.. over het algemeen vind ik de kleding voor zwangeren bij Miss Etam wat saai... ze hebben niet zoveel opties in kleur enz... wel jammer... ik zit hier te denken waar ik nog meer leuks gezien heb maar kom er zo ff niet op... :( misschien eens kijken bij de H&M in Eindhoven dan haha

8. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Volgens mij vallen de broeken van H&M juist klein hoor...

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

H&M valt belachelijk klein, ook de positielijn.
    Een jeans daar in een maat groter dan ik normaal heb, komt tot m'n knieeen.

Imd: Ik heb twee superlekkere spijkerbroeken van Noppies!
    Wijd model, geen skinny, dat moet ik niet hebben.
    In maat 48 en dan nog vallen ze erg ruim, ik kan er zeker tot de bevalling mee doen!
    Ik heb gewoon alle positiemodewinkels in mijn omgeving gebeld en zo kwam ik uit bij een klein winkeltje, die ze zelfs voor me besteld heeft (maat 50 was te groot).

En Noppies berekent een XXL als 46, daar heb ik nog over gebeld.

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik dacht altijd dat noppies klein uitviel maar ik zal eens even gaan kijken en passen :)

11. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik heb ze allemaal van H&M, en ze staan enig, en zitten als gegoten!

12. zogelukkig

Dat ligt ook aan je figuur, toch? Ik heb wat meer heupen en kont dan gemiddeld en de broeken van H&M vallen strak.

13. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ze hebben bij H&M ook BB collectie, volgens mij vanaf maat 42, zitten ook hele mooie dingen bij, maar niet echt specifiek postiekleding.

14. zogelukkig

Oh, die lijn ken ik niet, maar ik ben wel een voorstander van positiebroeken, heb wel gewone broeken in een grotere maat aan gehad, maar die gingen dan wel slobberen op de kont of waren weer te lang.....

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja met mijn buik gaat een normale broek maat 52 misschien maar dan zakt ie voor de rest van mijn lijf, en alle shirtjes zijn automatisch te kort .. (positiekleding is vaak al te kort voor mij)

16. zogelukkig

17. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ja da's waar, postiekleding zit toch veel lekkerder.

18. lies1986

lies1986 Lid

1 sep 2008
    53
    0
    0
    It’s Time heeft grote positie kleding! tot mt 56

19. zogelukkig

Heb je nog wat aan de links gehad/wat kunnen vinden, Imd?

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb die van Uden even gekeken maar moest ik langs en nog geen tijd voor gehad (ik rij ook niet graag met dit weer ) dus ik wacht even een beetje beter weer af

Deel Deze Pagina