Na 2 overleden kinderen en 2 miskramen pgd ...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mjs, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Keuze is gemaakt ...
    Nadat we 2 kinderen zijn verloren aan een autosomale reccesieve aandoening en 2 miskramen , zit de angst er flink in .
    We zijn eerder 2 x op intakes geweest in Maastricht maar toen kozen we toch nog voor de ,natuurlijke weg ,
    Nu niet meer .
    Ik kan die angst niet meer handelen , allicht zal er bij pgd weer andere angsten en hormoongebruik etc etc ( ben goed ingelicht ) komen maar we willen er wel voor gaan .
    Zijn er meer mama,s die in het pgd traject zitten ( zaten ) en er iets over willen vertellen ?
    Liefs

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Wat is PDG als ik vragen mag? zegt mij helemaal niets!
    maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven! 2 overleden kindjes en miskramen is niet niks!

3. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Kan me goed voorstellen dat jullie nu daarvoor kiezen! Als je zoveel hebt meegemaakt en kracht hebt om door te gaan, dan gaat die ivf wel lukken hoor. Heel veel succes gewenst! En veel sterkte!

4. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
  5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Hallo,

Ik zit in het pgd traject. 2 weken geleden de terugplaatsing gehad. Helaas mislukt.
    Er ligt nu nog een cryo in de vriezer die we willen gebruiken.
    Wat zijn je vragen??

6. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik zou graag willen waarom jullie de keuze voor pgd hebben gemaakt en hoe jullie het hele traject ervaren ( emotioneel als lichamelijk )
    Liefs

Deel Deze Pagina