Keuze is gemaakt ... Nadat we 2 kinderen zijn verloren aan een autosomale reccesieve aandoening en 2 miskramen , zit de angst er flink in . We zijn eerder 2 x op intakes geweest in Maastricht maar toen kozen we toch nog voor de ,natuurlijke weg , Nu niet meer . Ik kan die angst niet meer handelen , allicht zal er bij pgd weer andere angsten en hormoongebruik etc etc ( ben goed ingelicht ) komen maar we willen er wel voor gaan . Zijn er meer mama,s die in het pgd traject zitten ( zaten ) en er iets over willen vertellen ? Liefs
Wat is PDG als ik vragen mag? zegt mij helemaal niets! maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven! 2 overleden kindjes en miskramen is niet niks!
Kan me goed voorstellen dat jullie nu daarvoor kiezen! Als je zoveel hebt meegemaakt en kracht hebt om door te gaan, dan gaat die ivf wel lukken hoor. Heel veel succes gewenst! En veel sterkte!
we hebben hier een topic met verschillende meiden in dezelfde situatie, meerdere hebben al een pgd poging achter de rug. Als je mee wil praten daar ben je van harte welkom! http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/252934-chromosoomafwijking-translocatie.html
Hallo, Ik zit in het pgd traject. 2 weken geleden de terugplaatsing gehad. Helaas mislukt. Er ligt nu nog een cryo in de vriezer die we willen gebruiken. Wat zijn je vragen??
Ik zou graag willen waarom jullie de keuze voor pgd hebben gemaakt en hoe jullie het hele traject ervaren ( emotioneel als lichamelijk ) Liefs