Van het gesprek met mijn ha ben ik niet wijzer geworden..zij kende het rif onderz kende ze niet! Ik heb haar toch zo ver gekregen om mijn b6 en b12 schieldklier en d te laten onderzoeken..de rest ga ik met mijn gyn as wo bespreken..ik hoop en maar hoop en maar wens dat die pijn ooit voor ons allemaal opgaat in vreugde en blijdschap..gelukkig bestaan nu dit soort fora en we zien dat we niet de enige zijn (hoe gek het ook klinkt) en dat houdt ons op de been...in mijn donkere dagen (nu jaren!!) probeer ik elke keer vol te houden met 'aan het eind v deze lange tunel zie ik licht..'...ik hoop dat we het allemaal ooit dat licht bereiken..
Klaproos: Hoe gaat het ? het boek al gelezen? knuf De rest ook een knuf . Ik zelf heel diep kriebelt het nog , terwijl we wel goed weten dat het niks word . Verder gaat het goed.
Hoi Marnat,gaat wel, het boek is best duur dus moet nog even sparen, jammer dat ze het niet als e boek hebben. Ik heb nu drie keer niks gelezen. Die was ook heel mooi. Morgen hebben we intake voor ivf in Nederland dus spannend weer! Ik snap best dat jullie nog dat kruimeltje hoop hebben. ik denk dat ik zou blijven hopen tot de overgang! Jullie hebben geloof ik toch nooit de reden geweten he waarom het niet lukt? Xx klaproos.
Klaproos: Tot aan de overgang kan het , alleen geloof er niet te veel in. Mijn cyclus is wel met me aan het spellen kan er geen pijl op trekken. Nee we weten niet wat de oorzaak is . Jij succes morgen zal aan je denken als ik aan het werk ben .
Dank je wel,lief van je! Ik zou er zelf ook niet in geloven. Bedoel ik niet gemeen hoor maar als je al zolang bezig bent dan zie je het toch allemaal niet meer zitten lijkt me. Is hier tenminste wel zo. Gisteren gesprek gehad,ik krijg alle 5 de IUI's terug omdat ik met 12 wk een miskraam heb gehad zoals je weet. Maar gelukkig begon hij meteen over ivf en dat gaat het worden! We beginnen alleen pas eind september omdat we nog op vakantie gaan
Klaproos: Sorry lees nu pas . Fijn dat het gesprek goed was , krijg je ivf nu in Duitsland ? of lees ik het verkeerd ? Ik weet dat je het goed bedoeld ik zeg ook zelf dat ik het niet geloof . Maar zolang je kansen hebt moet je er voor gaan hoe zwaar ze ook zijn. Dikke knuffel en fijne vakantie