Lieve meiden, Ik voel mezelf zo intens verdrietig en voor mijn gevoel komt dat voorlopig niet meer goed. Vanmiddag een 1e echo gehad en er was alleen een vruchtzakje te zien en een een gegroeide baarmoeder. Het vruchtje is met 6 weken afgestoten en er is nog bloed in mijn baarmoeder te zien. Ze noemde het een gemiste miskraam. Wie kan mij gerust stellen met verhalen waarbij het de tweede x wel goed ging? Ik heb dit zo erg nodig. Ik voel mezelf zo ontroostbaar 😢😢😢
Ah sterkte meis hoelang was je op weg dacht je? Hier na 2 miskramen (op 6 en op 10 weken) nu 25 weken zwanger! Dus na 1 of meerdere miskramen kan je echt zwanger worden!!
Ook na 4 mk kan je zwanger blijven.. 1 mk is vreselijk maar wil niks zeggen over een volgende zwangerschap. Sterkte
aller eerst een dikke kroel! Rot hoe je lijf je zo voor de gek kan houden! Helaas is er iets niet goed gegaan bij de aanleg en dat komt vaker voor dan we denken. Hier na meerdere nare ervaringen eindelijk zwanger gebleven (zonder hulpmiddelen). De natuur is soms zo oneerlijk, maar de volgende keer gaat het vast goed meid!
Heel veel sterkte! Echt rot voor je. Geef de moed niet op hoor, hier ook een miskraam en een missed abortion gehad en nu weer 20 weken zwanger! Nogmaals sterkte meid
Dank jullie wel voor de lieve reactie's. Ik kan momenteel alleen maar huilen en het voelt alsof het nooit meer goed komt. Ook ben ik boos op mijn lichaam en wil ik zo snel geen symptomen meer voelen. Ik wil zo graag moeder worden en ik heb er echt alles voor over om een kindje te krijgen. Wat voor gevoelens hadden jullie en hoe hebben jullie dit kunnen verwerken? Liefs
Dat hoort erbij, laat die tranen maar stromen. Het stopt vanzelf. Mij hielp het om te kijken naar wat ik wel heb, vrienden, familie etc. En de gedachte, het lijf werkt, maar de cellen zijn niet goed gedeeld, de volgende keer is het mjjn beurt.. hielpen mij!
Hier ook 2 keer een mk gehad. We hebben vorig jaar een pracht meisje gekregen en nu in verwachting van nummertje twee. Ik vond het ook erg, maar kon het ook relativeren. Ik heb bio gestudeerd en dan weet je dat het (hoe rottig ook) kan gebeuren. Natuurlijk zitten hoofd en hart dan niet op een lijn, maar mij hielp dat wel. Dat het een keer mis gaat zegt heel weinig over de volgende kansen.
Hier nu een gezonde baby op schoot na 2 miskramen.. Voelde precies hetzelfde... boos en teleurgesteld en bang dat mn lijf het niet meer zou kunnen. Toch wel gelukkig! Misschien een troost (al moet je er niet vanuit gaan) Na beide miskramen was ik meteen weer zwanger. Lijf staat op standje zwanger en misschien daardoor wel vruchtbaarder. Al is het niet wetenschappelijk bewezen, toch voelde ik het zo. Sterkte!
Hier ook 2x een miskraam en 1 keer een 'gemiste' miskraam gehad. En nu 20 weken zwanger van ons derde kindje. Het kan dus echt meid! Ik verwerkte het door gewoon het verdriet te laten bestaan, er als het ware in te duiken. Maar me ook goed te beseffen dat het heus wel goed zou komen en dat ook ik moeder zou worden van een gezond kindje. Sterkte!
Ten eerste sterkte! Toen ik de eerste keer zwanger was kreeg ik een mk met 5 weken. Ik ben in een soort depressie terecht gekomen en kwam daar pas weer uit toen ik weer zwanger raakte en die zwangerschap ging wel goed. Dit duurde 5 maanden en voor mijn vriend was het erg zwaar omdat ik er niet over sprak. Dus probeer er zoveel mogelijk over te praten en gooi al je gevoelens eruit is mijn tip
Heel veel sterkte meid. Wel moed houden hoor, het kan echt. Hier tussen mijn eerste kindje en mijn huidige zwangerschap meerdere miskramen en een missed abortion gehad. Het kan echt wel
Dikke knuffel hier 2 miskramen gehad en mijn derde zwangerschap het resultaat ligt nu in zijn bedje te slapen❤
Maar bovenal ben ik boos op mij op mijn buik mijn lichaam Dat faalde Weer faalde Dat leven moest geven maar leven nam Boos op ik