Wat leuk om verschillende oplossingen en meningen te lezen. Ik merk wel dat het steeds meer " geaccepteerd" wordt om een lijstje door te geven. Mijn moeder vindt dat maar raar (maar was vroeger ook ongebruikelijk natuurlijk). Ik zie het meer als het envelopje op de bruiloftsuitnodiging. Wij gaan nog even nadenken wat we gaan doen. Wat betreft schoonmoeder, ben van de week maar met haar op pad geweest... Het blijft een bijzonder mens, maar werd haar wel duidelijk dat we niet alles leuk of handig vonden en ze heeft wat dingetjes gekocht die ik heel leuk vond, dus dat is lief. Maar ze vindt het moeilijk om flexibel te denken.... Blijft dan erg in een ding hangen haha. Maarja daar probeer ik dan maar mee te leven
ik zou vragen of ze mee gaat naar de Hema, nee wacht het is een schoonmoeder, tja, 1x aangeven en dan maar kijken wat ze ermee doet
ik had dat echt niet aangetrokken. Heel jammer voor haar maat nee dat zou niet eens in me hoofd opgekomen zijn.
Gelukkig was het een gestreept shirt waarin wit en grijs de dikste strepen waren en roze was een dunnere streep: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/62/ab/fe/62abfe9e209fa04268c004f2eb9ef8a4.jpg Van een afstand zie je de roze strepen niet, maar blij was ik er niet mee En ik ben wel blij dat ik geen kleding meer cadeau krijg voor de kleine