Even mijn ei kwijt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kattekit, 16 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kattekit

Kattekit Bekend lid

10 okt 2011
    532
    0
    0
    Ik vind het nu even zwaar :(

Inmiddels 6 kg afgevallen in 3 weken door de misselijkheid. Ben door mijn rug gegaan toen ik mijn kleine op wilde vangen na een niet zo handige actie. Ik mag alleen pcm. Vandaag bij de fysio geweest, gaat wat langer duren want waarschijnlijk een tussenwervelschijf die problemen geeft (heb ook tintelingen in mijn voet)
    En vandaag heb ik manlief uitgezwaaid, die gaat 3 weken voor zijn werk weg. Ik heb gelukkig super hulp van mijn zusje die even bij ons logeert.
    Maar ik ben moe, kan niet slapen. Lig te hoesten door het brandend maagzuur. Gewoon niet mijn dag geloof ik :(

2. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Bluh.... kan me voorstellen dat je even je ei kwijt moet... er komt ook wel veel tegelijk op je af, zeg. Hopelijk knap je snel wat op...

3. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah... Dat is behoorlijk klote. Gelukkig is je zus er. Klaag hier maar lekker van je af, geen probleem hoor. :)

4. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat klinkt allemaal niet fijn hoor.. Lekker klagen mag best.. Haha ik vind mezelf ook regelmatig wat zielig.. Woensdag ook mijn man uitgezwaaid voor 3 weken.. Hoogzwanger en een ondernemende peuter..
    En dan heb ik al die lichamelijke klachten niet eens.. Respect hoor meid! Hopelijk gaan die 3 weken lekker snel voor ons zonder al te hete dagen ;)

Deel Deze Pagina