Hallo, Weet iemand hier ook of het blad 'Wij jonge ouders' van de Prenatal automatisch stopt na 1 jaar? Toen ik hier die mevr. van Felicitas op bezoek had vertelde zijn dat je dat blad namelijk op moest zeggen anders liep het automatisch door en kon je er vervolgens voor betalen. Ik geloof haar eigenlijk nog steeds niet, maar ik vraag het hier even na voor de zekerheid. Want als dat wel zo is, moet ik er even werk van maken om het wel stop te zetten. 'k Wil namelijk straks een abonnement op 'Ouders van Nu'. Groetjes, Hanna
Ja, dat stopte bij ons automatisch na 1 jaar. Voor een tientje of zo krijg je het daarna wel gewoon. Maar ze liggen heel vaak bij de prenatal. En opeens kreeg ik twee weken geleden wel weer een keer het blad!
Ik kreeg laatst een brief met dat ik een bon kon invullen als ik het door wilde laten lopen. Dus het stopt automatisch. Dat je het af en toe nog eens toegestuurd krijgt, is waarschijnlijk reclame en een manier om mensen toch een abonnement te laten nemen
ik heb nu de laatste gehad, daar zit een acceptgiro bij van (even uit mn hoofd) 15 euro, dan krijg je het nog een jaar.
heb ik u ook gehad die acceptgiro maar toen bedacht ik me opeens dat we volgend jaar voor een tweede willen gaan en ik m dan toch weer krijg dus ik heb geen abbonement gepakt!! En het stopt vanzelf hoor....tenminste naar mijn informatie wel dan.