Vandaag hadden wij onze 12 weken echo en daarna zouden we het gelijk bekent maken.....maar het lot wilde anders. Ons kindje lag stil zonder hartje en met flink wat vocht in de nek. voor de rest zag het er volmaakt uit, alles erop en eraan. Het mocht niet ouder worden dan 11 weken en 5 dagen. Eerder dit jaar (april) al een miskraam gehad bij 8 weken.....het lijkt wel of het ons niet gegund wordt....zo intens verdrietig en het idee dat er nu een dood kindje in mij zit is wreed. Nu is het afwachten op een telefoontje van mn VK, zodat ik doorverwezen kan worden naar het ziekenhuis....*zucht*..moest het even kwijt...
Lieverd, ook hier nog even een hele dikke knuffel!!!! 💗 Het is zoooooo ONEERLIJK!!!! 😡
@Destiiny: meisje, wat herkenbaar! Ik heb vorig jaar ook een mk gehad met 11,5 wkn, terwijl het kindje ook met 8,5 wkn gestopt was met leven. Ik heb op donderdag bloedverlies gekregen, 2 dagen voor de 12 wkn grens en 1 dag voordat we een lang weekend weg zouden gaan om 'te vieren' dat we 12 wkn zwanger waren. De dinsdag erna zouden we de 12 wkn echo hebben en het dan wereldkundig gaan maken. Ik had al een shirtje van grote broer voor mijn zoontje besteld. Helaas besliste ook mijn lot anders. Ik wens jullie enorm veel sterkte toe en neem de tijd om dit verdriet en verlies een plekje te geven. Hoe oneerlijk kan het leven zijn!
dank jullie wel voor jullie lieve woorden, dat doet me goed! even een update gelijk: Ik mag a.s. vrijdag naar de gyn. Daar gaan ze nogmaals kijken en moeten we bloed laten prikken, want vk vermoed iets van een chromosoomafwijking...pff zo geen zin in.
Wat een verdriet. Het spijt me zo voor jullie. Afschuwelijk dat jullie dit wederom moeten meemaken. Heel veel sterkte!!