Hoihoi, Ik weet niet of ik het hier goed geplaatst heb, maar ik ben even radeloos vandaar mijn verhaaltje: Eerste dag LM was 6aug. (Normaal moet de nuvaring er weer in op die dag) helaas vanwege een super druk weekend de 11e pas aangedacht, en alsnog ingebracht. Om het allemaal nog erger te maken heb ik de ring op 18 aug eruit gehaald. Perongelijk een week te vroeg. Nou is het zo dat mijn eisprong (als je die al kunt hebben met de nuvaring) op 19-20aug zou zijn geweest. Rond die tijd toevallig ook aardig geklust. Op dr 25e heb ik licht bloedverlies een dag gehad en sinds die dag eigelijk continue witverlies. Nu ben ik sinds 8sep flink grieperig maar heb nog geen menstruatie. Wel een dag of 4 geleden wat krampen en opgeblazen gevoel maar dat is allemaal weer weg. Op dit moment ben ik 8 dgn overtijd en heb nog geen spoor van een menstruatie. Helaas zijn de testen ook tot op heden negatief. Maar mn temperatuur wel hoog Pff moedeloos wordt je ervan. Sorry voor het hele verhaal maar bedankt voor het lezen P.s : mocht ik zwanger zijn dan is het niet gepland maar wel welkom
Ik denken dat er niks aan de hand us. Novoring werkt op hormonen dus er is geen ei of geen kans op innesteling. Ik denkt dat je lijf gewoon even flink van slag is van het wel niet wel niet hebben van hormonen. En dat dat lichte verlies het enige was wat ie eruit kon brengen. Den dat je over paar weken gewoon weer normaal ongesteld word.