Lage rugpijn tijdens cyclus na curretage

Discussie in 'Miskraam' gestart door Liva, 27 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Hoi,

Ik heb op 7 feb een curretage gehad omdat de miskraam nog niet compleet was. Daarna 6 dagen licht bloedverlies, dus prima.
    Het kindje was met 6 weken gestopt en op 7 feb was ik ongeveer 9 weken.
    Ik heb nu wel een week al steeds zo'n lage rugpijn, geen buikpijn verder. Zo'n zeurend menstruatiegevoel maar geen buikpijn en het is niet heel pijnlijk verder. Herkent iemand dat?

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.146
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Het is voor mij al een tijd geleden en ik weet de precies klachten niet meer. Maar ik herinner me nog wel dat mijn klachten rondom de menstruatie de eerste paar keer na de curettage anders waren dan normaal. Ik was bang dat er misschien iets beschadigd was. Gelukkig bleek ik na 7 maanden toch opnieuw zwanger te zijn. In mijn geval dus niks aan de hand, waarschijnlijk nog gewoon een reactie op de zwangerschap en curettage. Maar bij twijfel zou ik voor de zekerheid je zorgen met de huisarts bespreken.

Heel veel sterkte in ieder geval!

3. krulleke

krulleke Lid

19 jan 2017
    97
    0
    6
    Communicatie Jeugd en onderwijs
    Antwerpen
    hoi liva,

zeer herkenbaar en niets om je zorgen over te maken lijkt me. ik had heel felle rugpijn van na m'n eisprong tot aan m'n menstruatie de eerste cyclus na de miskraam. lastig, dat wel!

4. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Fijn om te horen!

5. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Hier ook herkenbaar. Bij de eerste twee menstruaties na mijn curettage!

6. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ben er nu net achter dat ik een eisprong heb :D

Dat verklaart het dan denk ik.

7. krulleke

krulleke Lid

19 jan 2017
    97
    0
    6
    Communicatie Jeugd en onderwijs
    Antwerpen
    #7 krulleke, 27 feb 2017
    Laatst bewerkt: 27 feb 2017
    oh ja, zeer logische verklaring. super dat je een eisprong hebt, zo ben je alvast gerust dat je cyclus aan het herstellen is. na mijn eerste eisprong heb ik van vlak voor mijn eisprong tot mijn menstruatie last gehad van hevige pms waaronder rugpijn (wist zeker dat ik niet zwanger was want cyclus gewacht). nu tweede eisprong na mk gehad dit weekend en voorlopig nog geen rugpijn of andere pms kwaaltjes dus denk dat mijn cyclus nu wel terug normaal is.

Deel Deze Pagina