Herkennen jullie dat? Je zit met een vraag maar deze is echt niet zo belangrijk dat je daar een heel topic voor wilt openen. Dus bij deze een topic voor alle vragen waarop je wel het antwoord wilt weten maar waarvoor je geen nieuw topic aan wilt maken. Heb je een vraag deel hem hier en wellicht krijg je het antwoord!
Ik zal starten. Zo meteen komt Jumbo voor het eerst bij me bezorgen. Normaal komt hier de AH en die nemen alle lege flessen. Ook die van de lidl mee. Doet de jumbo dit ook? Kan ik dus flessen inleveren van een andere winkel? ( en die een ander formaat hebben)
Nee. Volgens mij heeft de AH dat niet door of..? Hier doen ze het niet. Tenzij het gewoon merkflessen zijn. Bijv echt van coca cola. Maar een Freeway colafles neemt de Appie hier echt niet mee.
Hier wel. En dat zeggen ze hij de klantenservice ook dat ze dat doen. Raar dat ze dat dan bij jou niet doen. Vroeg me dus af of de jumbo dat ook doet.
Daar heeft @Iertje81 al een topic voor geopend https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/het-%E2%80%98random%E2%80%99-vragen-topic.706180/page-113#post-23755086
Dank! Dat topic is me dus nooit opgevallen. Dus deze mag dan worden samengevoegd. Als iemand tot die tijd het antwoord op mijn vraag nog weet. Graag!
Ja hier nemen ze dat gewoon mee bij jumbo. Weet niet of de appie het ook doet maar jumbo levert koelspullen in van die plastic tasjes en als je die tasjes weer inlevert dan krijg je daar ook statiegeld over. Ik wist dat heel lang niet de meeste mensen weten het wel maar voor het geval dat meld ik het toch maar even
Dank je!! Dat zou fijn zijn! Dan zet ik het alvast klaar. Hoop dat ik dan meteen wat tassen leeg kan halen en inleveren. Want dat soort tassen bewaren heb ik niet veel zin in.
bij onze bezorger mag dat wel (tassen / kratten legen en meteen weer mee terug) maar dat is dan weer niet overal toegestaan. Officieel moet je wachten tot de volgende bezorging. Ze zouden dan namelijk te lang moeten wachten en dat is niet efficient. Maar je kan het altijd proberen.
haha kijk toch nog iemand die dit ook niet wist. Het is maar 5 cent per tasje hoor maar toch, zonde om weg te gooien.
Jumbo neemt ze mee Wel opletten dat je de kratten mee geeft, die kosten 4 euro per stuk Ik ben niet zeker maar volgens mij rekenen ze ook geld voor die plastic tasjes.
Ik kwam daar per toeval achter. Deze tasjes zijn fijn voor vuilnis. Toen zei de bezorger dat het statiegeld kost (€0.10 of €0.15 per stuk)
@LisbethSalander volgens mij moeten ze nu alle flessen innemen omdat per 1 juli ook statiegeld op de kleintjes zit. En alle merken van alle winkels.
Maar ook dan kan je het topic volgens mij nog steeds zien . Zie je alleen de openingspost (en de andere posts van dat lid) niet.
Wat een goeie vraag! Ik vraag me dat serieus af. Want als je mij negeert en ik open een Topic, dan zie je dat hele Topic denk ik niet. Want het genegeerde lid is de TS. Even kijken: Joehoe @Beheer *zwaaiend handje* Hoe zit dit?