Ik wil mijn eerste tattoo gaan laten zetten. Het gaat om een kleine tattoo met fijne lijnen en zachte kleuren. Heeft iemand misschien tips voor een goede tatoeëerder die aan deze dingen voldoet? Ik weet namelijk niet waar ik moet beginnen met zoeken
Tattoo henrii uit Hollandscheveld is super goed! Op Facebook staan veel foto's van zijn werk. Ik wil mijn volgende tattoo bij hem laten zetten of bij tattoo Staze (hoogeveen).
Dutch ink in Vlaardingen. 2 tattoos laten zetten. Heel erg tevreden mee! Deze is met fijne lijnen. De andere heeft dikke lijnen. Maar dat zoek je niet dus foto heeft dan geen zin. Op de foto staat ie er vers op. Zit daar nog in de shop.
Deze raad ik echt af. Mijn vriend heeft daar zijn tattoeage laten zetten en die is veel te diep gezet. Het is net braille schrift. Je voelt na al die jaren nog steeds alle lijnen en het jeukt nog steeds.. Ik raad Dingo aan in Gouda
Ik raad een tattoo artist aan in Den Haag: Irene_Illusia (zo kun je haar vinden op instagram) werkt bij een tattoo shop genaamd Syndicat du Tatouage. Is echt óntzettend goed in fine line!
Oke, ik heb 4 tattoo's daar laten zetten en geen last van. Altijd goede ervaringen gehad. Balen uiteraard dat je vriend het anders ervaren heeft!
Bekijk bijlage 609299 Ik ben meer op zoek naar tattoeeerders die in deze stijl tattoeeren. Helaas kan ik die nergens vinden en ook in dit topic heb ik ze nog niet voorbij zien komen... Weet iemand toevallig wel hoe deze stijl heet? Edit; Hmm je ziet het plaatje bijna niet
Zijn ze echt zo slecht geworden . Ben er al een tijd niet geweest. Nu scheelt het dat ik na de bevalling iemand heb die ook super is, niet meer naar Bob dus .
https://www.dingotattoo.nl/portfolio/lisa/ Zij had mijn tattoo gezet. Wel gaaf met die kleuren! Wat wil je gaan zetten?
Ja Lisa is goed met lijnen! Zij heeft ook mijn tattoo gezet. De mannen daar zijn meer voor de grote tattoeages. Je zou ook eens bij Kara Inksane kunnen kijken. Die heeft altijd bij Dingo gewerkt en is voor zichzelf begonnen in Nieuwekerk.
Past haar style bij wat je in je hoofd hebt? https://www.instagram.com/botanicalart.bycindy/p/BNC1dHfg5g_/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=tlpj123njmah
Nanu nanu tattoo. Ben zelf nog nooit bij haar geweest maar veel van haar werk staat op fb en insta. Ik wil nog steeds een tattoo af laten maken en daarvoor ga ik zeker naar haar toe.