Ze zeggen dat iedere vrouw een bevalling anders ervaart, en dat ook alle weeen anders zijn. Ik ben wel eens benieuwd hoe jullie de weeen zouden omschrijven? Ik vond het net ongesteldheids-krampjes, maar dan vele malen pijnlijker. (hoewel ze op het einde zo pijnlijk waren dat het nog maar weinig met ongesteldheidskrampjes te doen had, maargoed ) Ik heb ook alleen buikweeen gehad. Groetjes, Cossy
Ik had het gevoel dat mijn onderkant helemaal uit elkaar zou knallen, en alsof er met duizenden scherpe messen in mijn rug werden geprikt. (ik had alleen rugweeën)
ik had rugweeen en voelde in eerste instantie aan als n soort vreemde spierpijn in je rug en later trok het door naar heup en buik vond er weinig ongesteldheidsgevoel inzitten eerlijk gezegd..
Hmm, die rugweeen heb ik van de week gehad rondom het indalen. Echt niet grappig... zat haast te kotsen van de pijn. Inderdaad alsof er met een mes in je rug gestoken wordt en iemand dat mes nog een paar keer lekker draait. Die mogen van mij wegblijven bij de bevalling! Als ik dit zo lees, hoop ik op buikweeen tijdens de bevalling.
rugweeën voelde alsof ik in tweeën werd getrokken zooo pijnlijk. Buikweeën vond ik ook pijnlijk maar meer krampen die ik nog aardig kon wegpuffen moet ik zeggen.. de evt volgende keer bestel ik buikweeën
Ik had beenweeen en die kan je dus niet wegpuffen, heel fijn... niet dus. niet aan te raden als je er alleen voorstaat, want je hebt echt iemand nodig om ze weg te masseren.
Ik vond het de ergste pijnen die ik me van te voren nooit had kunnen voorstellen. Het was ondragelijk, niet te houden zo erg! Rugweeen en buikweeen tegelijk en er zat nog geen 30 sec tussen...
hier ook rug en buikweeen tegelijk, ook nog geen 30 sec tussen. hier kon ik echt niets mee, verschrikkelijk. de pijn is idd net of er een paar messen in je rug gestoken worden en op het moment dat je denkt dat je het niet meer trekt dan worden die messen nog eens ff lekker rondgedraaid. ik kan niet anders zeggen dan dat de pijn verschrikkelijk was. die dag was de verschrikkelijkste uit mijn leven, en ook weer de mooiste! maar iedereen ervaart een bevalling anders, en iedere bevalling is ook anders, ik hoop dat me deze keer deze ellende bespaart blijft. joyce
Ik heb alleen rugweeen gehad, maar dat messengevoel herken ik niet. Het deed heel veel pijn en nu bestel ik ook buikweeen.
De buikweeen voelen aan alsof je ongesteld gaat worden, alleen dan wat pijnlijker. Ik had ook nog eens rugweeen en beenweeen erbij, die zijn helemaal verschrikkelijk, geen idee hoe ik de pijn uit moet leggen.
Ik vond de weeën als heftige darmkrampen voelen die midden in je buik beginnen en uitstralen naar de buitenkant en je benen. Over de persweeën kunnen we kort zijn: voelt alsof je heel erg moet poepen
Ik had rugweeen en van van onderen zeg maar .T was een soort kramp dat zich afwisselde . Ik zat dan op een stoel en eindigde op het puntje van mijn tenen met staan . Persweeen vond ik vreselijk .Dacht dat mijn onderkant er uit zou vallen .Zweet brak me uit . Kreeg zo snel weeen achter elkaar dat ik het zo warm kreeg . Ik vond het op zich wel allemaal op te vangen .
Hier ook rug , buik en been weeen maar die rug zijn het ergste! Begon zeer te doen in me rug (lees steken) en trokken via me kont naar me vagina en me buik begon een eigen leven te lijden alsof je zwaar moet overgeven van die golven...persweeen idd alsof je heel erg moet poepen wat ik dan ook heel erg deed hahaha! Ach we hebben het er allemaal voor over maar die rug weeen hoef ik liever ook niet meer hoor! liefs Bizzy
ff vraagje aan de meiden met buik en rugweeën hadden jullie ook dat als je ze tegelijk had de buikweeën even een minuut of 2 ophielden maar de rugweeën er eigenlijk continu waren? Ik lag aan zo'n CTG en daar zag je dus de weeënactiviteit op maar dan alleen de buikweeën en dan was ik nog aan het puffen van de rugweeën en zeiden ze kan niet! gewoon ademen!Je hebt geen wee! oo wat was ik toen pissig ik had wel degelijk weeën!
Vanaf de eerste minuut rugweeen gehad. Alsof iemand de stroom continu op mijn rug zette. Krom trekken en hopen dat het wegtrekt. Ik kon er helemaal niets mee. Zo'n pijn. En ik moest verplicht op mijn rug blijven liggen. De buikweeen waren weg te zuchten en in vergelijking met mijn rug goed te doen (lekker is anders hoor ) Met het beginnen van de persweeen verdwenen de rugweeen. Fantastisch voor mij. ...echt, als het deze keer weer zo gaat, dan een verzoekje ruggeprik hoor...