Trouwjurk

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavs, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavs

mamavs Actief lid

8 okt 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden even jullie mening aub?

Ik moet echt een BH met bandjes aan:) Dus strapless wat ik zo mooi vind valt al af, maar nu heb ik een hele mooie halterjurk gezien, maar die valt zeker ook af omdat het een best lage rug heeft ?
    Of hebben ze hier iets voor dat jullie weten???

2. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Je hebt toch van die bh's met allerlei mogelijkheden. Die kan je in heel veel verschillende standjes zetten zeg maar. Komt de sluiting boven de jurk uit? ik zou het eens proberen met passen ;)

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Je kunt BH's kopen die verstelbare bandjes heeft. Je kan echt alles met die bandjes doen dus ook een lage rug. Ik weet dat ze deze bij de V&D verkopen maar anders eerst eens advies vragen bij de bruidswinkel?

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik had een jurk met een soort van boothals, had dan wel geen bh met bandjes eronder maar het zou ip wel kunnen...
    en een halter... hmm zou zo even geen oplossing weten.
    waarom moet je perse een bh met bandjes aan? ik had toen een torselet aan en moet zeggen als je de juiste pasvorm hebt je er geen last van hebt en ze zitten best lekker en kleden mooi af.

5. mamavs

mamavs Actief lid

8 okt 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ga zowiezo passen, maar voel me eigen zo stom staan als ik in die winkel een afspraak heb gemaakt en dat ze er geen BH voor hebben en hij dan al afvalt... Je moet aangeven om welke jurk je komt...
    En ik bedoel ook eigenlijk meer de sluiting aan de achterzijde die dan boven de jurk uitkomt of ze daar iets voor hebben, maar denkt niet zo niet weten hoe hij dan moet zitten? haha

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    moet je een afspraak maken voor welke jurk je komt?? bedoel je gaat toch om een jurk uit te zoeken, niet dat je er al 1 gezien hebt..
    snap hem even niet :).

7. mamavs

mamavs Actief lid

8 okt 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bij die winkel staat op de site dat je moet aangeven voor welke jurk je komt, lijkt me wel dat je nog kan wisselen hoor! Maar verder weet ik niet, denk dat ze niet alles op voorraad hebben ofzo ik weet het echt niet.

Maar een torselet zie je toch ook aan de achterkant zitten?

8. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ook ik had een torselet aan en deze ondersteunt prima,zit fijn en kleedt ook nog eens af! :D
    Ik denk dat je dit met passen gewoon eens moet uitproberen. Dan weet je ook wat we bedoelen. Succes en veel plezier met passen!

9. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    N.b.:volgens mij hebben bruiden die een hele lage rug hebben van die speciale losse cups onder hun borsten.(soort van plak-bh).
    Dan heb je die banden dus ook niet meer en toch de steun van de voorkant.

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    geen idee, bij mij iig niet.. had dan ook niet zo'n hele lage rug moet ik zeggen. maar volgens mij kwam het hoogste van het torselet net onder halverwege mijn rug... anders gewoon vragen of je met torselet mag passen ofzo.. lijkt me niet dat ze daar moeilijk over doen. bij mij waar ik naar toe ging, kon ik gewoon terecht zonder te zeggen om welke jurk het ging en ze paste altijd met torselet...

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja klopt, die heb je ook..

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik had een corset aan!
    was helemaal ingesnoerd.. en ontzettend blij dat ie uit kon na onze bruiloft , maar mn jurk (ook halterjurk) zat super mooi! en ik had de hele bruiloft een mooie houding...zat altijd mooi rechtop , want tja kon niet echt anders zitten:)

13. mamavs

mamavs Actief lid

8 okt 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor de hulp, heb even zitten google naar torselet en zie inderdaad dat je die ook hebt met een lage rug ! Superfijn nu maar een afspraak maken:)

Kan je die trouwens ook gewoon bij een hunkemuller oid kopen of echt bij een bruidswinkel?

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    je zal een torselet ook wel bij hunkemuller kunnen kopen maar ik zou het gewoon bij een bruidswinkel doen weet je zeker dat je een goede hebt..

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik zou het ook bij de bruidswinkel doen!
    is wel een investering idd..

maar je weet zekers dat je dan een goede hebt!

16. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Torselet kun je in de bruidszaak kopen, door de steun kun je dan ook evt zelf miss toch zonder bandjes dragen. Ze zijn wel 100 euro of zo. Ik heb stad en land afgezocht naar een goedkopere en uiteindelijk op internet gevonden. HUnkemoller heeft ze ook, die vond ik wel mooier, qua uiterlijk, maar zat mij totaal niet! Dus dat is echt even passen. Bijenkorf verkoopt ze ook, maar die zijn helemaal duur.

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    die van mij kosste echt geen 100 euro...

als je me je maat even doorgeeft wil ik je hem wel opsturen.. doe er toch niets meer mee. (past me ook niet meer na 2 zwangerschappen ;) ). En dan kijk je of je die past zo niet dan doe je hem weg ;).

18. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @daantje. Wow die van daar wel, heb er uiteindelijk een voor 39 euro gevonden gelukkig, vond 100 euro voor iets wat een dag draagt nogal duur.

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    sow lekker duur ;). die van mij zal iets van 50 euro gekost hebben.. schat ik

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    even nieuwsgierig: Waar ga je naartoe om te kijken??

Deel Deze Pagina