wie weet waar ik dit kan vinden?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Elly1982, 3 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elly1982

Elly1982 Actief lid

27 okt 2012
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vroeger had mijn moeder een poster in keuken hangen met wat ze moest doen of juist niet doen als....bijvoorbeeld de baby soda eet.
    Weet iemand waar je deze nu nog kunt krijgen.

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik kreeg hem bij mijn kinder ehbo cursus, maar heb hem voor scouting bij de apotheek gekocht. De gifwijzer heet hij.

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hbij de apotheek, als ze hem niet hebben kunnen ze het zeker bestellen.

4. Elly1982

Elly1982 Actief lid

27 okt 2012
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt.

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat een goed plan, ik ga er ook een aanschaffen en ophangen in de keuken!

6. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Je hebt er zelfs een app van! Volgens mij kost hij wel een paar euro, maar dat kost die poster ook. Die app leek mij wel handig, omdat je de gifwijzer dan ook onderweg bij je hebt.

7. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

leek mij onderweg inderdaad handig, maar ik weet niet altijd waar mijn tel ligt in huis en wel waar de gifwijzer hangt.

8. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Oh ik ga zeker kijken voor die app!

9. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    hoi dames

NIET KOPEN!!!!!!

ik krijg zelf ieder jaar kinder ehbo omdat ik met kinderen werk. en de gifwijzer is afgeschaft!!!

de nieuwe richtlijn is als volgt:
    als je kindje iets drinkt wat hij niet hoort te drinken moet je altijd 112 bellen hun vertellen dan wat je je kindje moet geven en hoe verder te handelen...

dit omdat er verwarring ontstond door gifwijzer en ouders denken dat het probleem is opgelost als ze gedaan hebben wat er op de gifwijzerstaat.

dus gewoon 112 bellen

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mn dochter heeft van de week een heel flesje vitamine D leeggedronken. Heel stom van me; ik had haar gegeven en toen ging ik de keuken in om de afwas te doen en de fles klaar te maken voor baby broer. Intussen had ik 't flesje laten staan. Ik heb meteen de huisarts op zn spoed nummer gebeld, die heeft naar een giflijn gebeld en belde binnen no time terug met het advies.

11. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Nou, ja, ik volg ook ieder jaar kinder ehbo en ik vind de gifwijzer bijzonder nuttig. Uiteraard bel ik ook 112, maar wanneer mijn dochter nu iets krijgt vind ik het als nog fijn zelf de eerste ingreep te kunnen doen en bijvoorbeeld niet water te geven wanneer ze dit niet mag. En ook te weten welke planten enzo giftig zijn.

112 bellen sowieso, maar de gifwijzer vind ik alsnog nuttig, zeker voor die wat is het, 3 euro?

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik google t gewoon meteen als er iets gebeurt. En daarna bel ik zo nodig de HA (post) of desnoods 112.

Deel Deze Pagina