Mag niet testen van gyn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laney, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Hoihoi,

Ik ben nog steeeeeds niet ongesteld. Al 5 dagen overtijd. Is eigenlijk best kort maar het voelt echt heel lang aan.

Ik heb maandag (2,5 dag overtijd) getest en die was negatief. Nu had ik 28 maart een HSG gepland staan maar die mag nu niet doorgaan omdat je dan eerst ongesteld moet zijn geweest.

Nu moet ik van de gyn wachten tot maandag en dan testen. Als ik dan negatief test moet ik op spreekuur komen om te kijken hoe dit kan. Ook moet ik het doorgeven als ik dan al ongesteld ben geworden maar zie dit niet echt gebeuren omdat ik 0,0 krampjes heb.

Ik heb geen enkele zwangerschapsklacht alleen rommelende darmen en af en toe darmkrampjes ( niet de ongikrampen ). Ook heb ik geen gevoelige borsten wat ik normaal ALTIJD heb voordat ik ongesteld word.

Komt dit bij iemand bekend voor?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Je kunt toch evengoed testen?

3. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Zij had mij verteld dat ik beter kan wachten omdat de HcG zich dan kan vermeerderen ALS er een zwangerschap is

4. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend he ..ik had de 18e mijn nod ..testen blijven negatief ..dus gister een bloedtest gedaan ..we wachten wel weer af ..ben normaal altijd op tijd ..maar goed lichaam houd je wel is voor de gek :(:x

5. Cloe25

Cloe25 Lid

29 jan 2012
    89
    1
    0
    Ik begrijp je gevoel.. Ik heb deze cyclus hetzelfde probleem.

Ik voel mijn eisprong sinds het stoppen met de pil vrij heftig. Vorige cyclus hele heftige en pijnlijke eisprong gehad met bloeding. Pijnlijke steek 7 dagen na eisprong en toen al na dag 22 ongesteld.

Nu in deze cyclus ineens helemaal niks gevoeld, af en toe kleine pijntjes in mijn onderbuik maar niet zoals 'gewoonlijk'.

Ik ben nu 3 dagen overtijd terwijl ik altijd een cyclus heb van 29 dagen.. Ook geen zwangerschapsklachten en negatieve test.

Ik gebruik sinds kort de etos zwanger worden pillen, zou dit ermee te maken kunnen hebben?

Ik zou gewoon testen als je, je zorgen maakt.

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik dacht precies hetzelfde.
    Natuurlijk is het een goed advies van de gyn om af te wachten en pas maandag te testen.. maar ik zou alsnog gewoon van het weekend een test doen. Bv met een doosje kv 2v5 morgen een test doen met de ene en dan maandag een test met de andere.

7. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Je gyn bedoelde waarschijnlijk dat het vrij zinloos is om 10 keer per dag te testen tot je een positieve test hebt, je regels krijgt, of op afspraak moet komen omdat het te lang blijft duren. Door een testje te doen verander je niks aan de situatie behalve ingeval hij positief is, dat je het dan weet. Ik zou ook wel niet elke dag beginnen testen (zegt zij die sinds 6 DPO tot M getest heeft ;) ) omdat je dan nog meer gefrustreerd kan raken.

Deel Deze Pagina