Bloedingen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mevrnathalie, Jul 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een vraagje. Ik ben 21 mei jl gestopt met de pil en ik ben 24 juni jl ongesteld geworden, woensdag 1 juli kreeg ik last van bruinige afscheiding/vloed dat hield aan tot vandaag en net zag ik dus dat er weer echt wat bloed bij zat. Wat kan dit zijn?

Normaal moest ik 22 juni ongesteld worden maar ik werd het 24 juni, de test die ik 22 juni deed was negatief? kan ik toch zwanger zijn of kunt u mij vertellen wat dit kan zijn?

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Na het stoppen van de pil moet je cyclus weer op gang komen en zelf een menstruatie gaan maken. Dit kan even duren en hierdoor kunnen ook tussen tijdse bloedingen ontstaan of spotting.
    Dit kan lgeen kwaad. Het kan wel een jaar duren voordat je cyclus weer is zoals je gewend bent van voor dat je aan de pil bent begonnen.

Imke

3. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Beste Immie,

Ik heb hierover ook mijn huisarts gebeld, die vertelde dat als dit aanhoudt ik toch van de week een testje moet doen (voor de zekerheid). Ik snap wel dat mijn lichaam moet wennen, maar moet ik wel gewoon 24 juni als 1e cyclusdag aanhouden, omdat ik nu weer bloedverlied heb, alhoewel het nu minimaal is hoor.

Ik hoor het graag. Ik word er zo onzeker van.

Bedankt voor je reactie.

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Nathalie,

ik zie aan je banner dat je toch positief hebt getest, super!

Mirjam

Share This Page