Hi meiden, Ik wil graag een bepaald sieraad kopen voor iemand, echter is het sierraad wat ik wil niet in goud te verkrijgen maar wel in verguld goud. Is dit wel de moeite waard? Blijft dit wel mooi? Wat zijn jullie ervaringen?
Dat het er vanaf de start niet uitziet als goud en na langere tijd duidelijker zichtbaar wordt dat het verguld is.
Hey Bo... Tja het is een laagje dus ja dat slijt er wel af idd, weet je ook wat eronder zit ? Zilver, staal, of iets wat onedel is ? Grtjs
Er zit zilver onder.. He bah! Ik kan ook niets soortgelijks vinden in goud. Heb zelf nog nooit vergulde sieraden gedragen, dus ik weet het niet..
Op zilver gaat het er in mijn ervaring er het snelste af, en hoe snel het eraf gaat ligt ook aan het sieraad (armband gaat sneller dan oorknopjes) En aan je zuurgraat... maar als ze er zuinig mee omgaat en niet snachts omhoud, eerst parfum dan pas het sieraad ect kan ze er best lang plezier van hebben En je houd altijd een mooi zilveren sieraad over, mocht de kleur er erg vanaf zijn kan het eraf gepolijst worden. Heel verhaal haha, hoop dat je er wat aan hebt
Ik zou het niet doen. Ik heb van mijn man een gouden armband gekregen, had hij gekocht bij Siebel voor 800 euro. Na een jaar ging de armband verkleuren. Ik ging ermee terug naar de winkel...bleek het dus een vergulde armband te zijn. Voor 800 euro!!!! Hadden ze er niet bij gezegd toen hij hem kocht. Na veel gedonder en rechtsbijstand erbij...hebben ze hun fout toegegeven en heb ik een echt gouden armband mogen uitzoeken.