Oh echt??? Daar kom ik een paar keer per week. Ga er eens op letten! Smaakt ie ook net zo lekker dan? Ik vind die volle smaak zo heerlijk en bij 0% denk ik dat dat weg is?
Meestal iets met havermout; pap, mug cake etc. En dan lekker gevuld met fruit zoals banaan of blauwe bessen. Soms Griekse yoghurt met ongezoete muesli en fruit. Ongeacht of ik moet werken of niet, ik maak altijd tijd voor een goed ontbijt. Anders functioneer ik dus echt niet haha
Maar vind jij die nog lekker dan? Is die niet zuur? Ik vond het verschil met die variant van 5% niet heel groot, al proef je het wel. Hoe kunnen ze dat nou maken als echte Griekse yoghurt minimaal 10% vet bevat?
Blauwe emmer van Zaanse hoeve O nee wacht ff snel in mn koelkast gekeken, dat is Griekse yoghurt stijl 10% haha
2 volkoren boterhammen met beleg (appelstroop, kaas, pindakaas of jam) en een beker kruidenthee. Niet echt creatief dus .
heel variërend banaan en magere vruchten yoghurt crackers kaas volkoren boterhammen kipfilet beschuit fruitontbijt
brood met beleg(kipfilet/corned beef/pate) krackers met bv pindakaas/jam/kaas ontbijtpap shake of smoothie
Meestal was het een boterham, maar sinds ik weet dat ik terug chocolade mag eten (ivm allergie) heb ik special K met pure chocolade en halfvolle melk. Hmmm, heerlijk! Havermout warm gemaakt met melk en wat kandijsuiker erover vind ik ook heerlijk. Heel af en toe in het weekend eens een croissantje.
Hier eet ik altijd: cupmug ( havermout,lijnzaad,frambozen of forest fruit,geraspte kokos,banaan en ei) samen met griekse yoghert en wat lijnzaad of verse aardbeien. Overnigt oats: griekse yoghert, amandelmelk, havermout,lijnzaad, geraspte pure chocolade, verse aardbeien en banaan en wat geraspte kokos Soms als ik geen tijd heb snel een boterham maar is niet mijn favoriete ontbijt.
Bij veel tijd: Een kop koffie en een dubbele boterham met beleg (liefst zout). Maar gezien mijn levensritme op dagen dat ik thuis ben is mijn ontbijt tegelijk mijn lunch. Bij weinig tijd (als ik naar mijn werk moet): Een kop melk. Ik smeer een extra boterham voor moest ik om 11 uur uitgehongerd zijn maar meestal gaat ie de vuilbak in 's avonds wegens niet opgegeten. Of ik eet hem bij de lunch op.
overnight oats met rozijnen en kaneel. Wel opgewarmd hoor en anders yoghurt met muslie en noten ( van de aldi)
Griekse yoghurt 0% met een beetje honing (persoonlijk vind ik de 0% wel iets minder lekker maar nog steeds heerlijk voor het ontbijt!!) Magere kwark met muesli Magere kwark met fruit (frambozen en bosbessen) Twee sneetjes spelt brood, 1x met 20+ kaas en 1x met suikervrije jam. Bij meer tijd doe ik een spelt broodje met een gekookt eitje ipv met kaas.
Tegenwoordig cornflakes een klein beetje of Tim´s Crunchy(Muesli/cruesli zoiets) en een beker thee. Sinds vandaag probeer ik weer een glas Brinta Wake Up met een banaan/mandarijn en een kop thee te doen, dat werkte een paar jaar geleden heel goed om een paar uur door te gaan En het is nog lekker ook,en aangezien ik het vaak oversla, vind ik dit wel goed.
Hier altijd een Smoothie met havermout en lijnzaad... ik varieer met het fruit of de groenten die ik daarbij doe. Heel soms een boterham...maar eigenlijk mag dat niet.
Altijd een volkoren boterham met hagelslag! In het weekend ook vaker broodjes. Ik heb niet veel keus, kan zuivel slecht verdragen.
Dat is idd weg bij de 0% vet variant vind ik. Daarom koop ik zelf Turkse yoghurt 3,5% vet (en 68kcal per 100gram), die is echt veeeeeel lekkerder dan de 0% Griekse yoghurt. Ik koop het bij de Turkse supermarkt.