Hoe ontbijt jij ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ligakoekjuh, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dan is 3,5 toch magerder ;) Maar wel bedankt voor het meedenken!

2. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    Grote mok koffie en 2 crackers of beschuitjes met kaas

3. Logan

Logan Niet meer actief

Beschuit of krackers met huttekase, kipfilet e.d.
    Yoghurt met speltcrunch
    Mugcake (soort cakeje van havermout echt goddelijk)
    Overnight oats
    Groene smoothie

4. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Een ei (meestal zacht gekookt), met één of twee héle kleine sneetjes meergranenbrood - hier in Frankrijk kennen ze geen normale broden, zijn altijd van die iele dingen - overigens wel heel lekker... :)

5. Noraly

Noraly Actief lid

6 jun 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bord magere kwark met gemalen walnoten erdoor en een beker melk :) af en toe cracker met kaas erbij.

6. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

7. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.386
    113
    Vrouw
    Broek
    Elke dag griekse yoghurt met musli van zonnatura. Al een dik jaar en nog steeds niet tegen gegeten.

8. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    #68 Ligakoekjuh, 30 sep 2014
    Laatst bewerkt: 30 sep 2014
    Wauw wat ontzettend veel reacties al! Heb zeker al wat ideetjes opgedaan :) dank jullie wel!
    Meer ontbijt inspiratie is welkom
    ga vooral door allemaal :)

Misschien inspireer ik andere ook weer met mijn favo ontbijt (die ik helaas snel zat ben haha)
    Glas karnemelk met daarin 1 uitgeperste citroen en 1 uitgeperste pers sinaasappel, 1 volkoren boterham met kaas en een gekookt ei. Soms een rijstenwafel erbij.
    of ontbijt muffins van Rens Kroes en/of fruit.

9. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Koffie, 2 boterhammen verschillend belegd, beker melk. En soms ipv brood eet ik muesli met yoghurt.

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

heel saai haha

2 witte boterhammen met vleeswaren

klaar...

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Een verse smoothie en een beschuitje
    Of havermoutpap

12. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Twee volkoren boterhammen met verschillend "ouderwets" beleg oftewel, smeerkaas,pindakaas,hagelslag,pasta,snijworst,grillworst etc etc. Een groot glas sap en een bakje koffie met veel melk en suiker.

13. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Wat een goed idee, dit topic! Ik ontbijt eigenlijk altijd heel slecht (lees: niet, kreeg geen hap door mijn keel...). Op zich geen drama, want at dan rond 11:00 wat fruit op mijn werk, en nu tijdens mijn verlof 'brunch' ik min of meer, en daar redde ik het altijd mee. Maar een beetje meer regelmaat is misschien toch wel een goed idee met een kleintje straks! Was altijd enorm inspiratieloos voor het ontbijt, maar de dingen die hier staan zijn wel fijn, qua variatie ook! :D

14. Islah

Islah Niet meer actief

Een paar keer per week gewoon boterhammen, paar keer per week pap of yoghurt met bv. havermout en dan maak ik soms nog iets speciaals (als mijn man niet werkt) zoals pannenkoekjes, baked oatmeal, croissantjes o.i.d. Met melk of rooibosthee erbij.

15. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik begin om 7 uur met een sterke bak koffie.

Dan de kids naar school en om half 9 neem ik dan een bakje melk met van die choco pops.

Ik heb enorm veel moeite met ontbijten, ik moet mij er echt toe aan zetten om te ontbijten.

16. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als de kleine er straks is een tegen de tijd dat hij ook ontbijt ben ik wel van plan om echt gezamelijk te ontbijten aan de tafel gezellig:)

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Als ik in mijn 'gezonde fase' zit eet ik havermoutpap, havermoutpannenkoeken (met bijv. banaan of appel) of iets van speltbrood.
    Daarbij een kop thee met honing en een glas water.

In mijn 'ik ben toch al een paar kilo te zwaar, wat maakt het ook eigenlijk uit fase' eet ik brood met hagelslag, jam of bruine suiker. Of zoals nu, 2 dikke plakken suikerbrood:)

Ik omarm en hou van beide fases. Ik ben gewoon lekker mezelf en hou van hobby's.

18. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Smoothie of een gekookt eitje, maar net waar ik zin in heb.

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0

Deel Deze Pagina