ik krijg bijna geen ontbijt weg. Dus ik heb een versie van eigen shake uitgevonden wat ik echt lekker vind en mijn stofwisseling goed op weg help. Ik doe een banaan/halve banaan in een keukenmachine met 250 ml melk en wat havermout. Erg lekker, goed vullend en kan er goed van naar de wc
Ik begin de dag met mijn vitaminepillen en een glas drinken (varieert wat dat is) 30 minuten later pak ik 2 krackers met eiwitrijkbeleg. Kipfilet, 20+ kaas of ander beleg
Kop koffie medicatie boterham en een peuk. Ontbijten is niet mijn hobby maar ik moet s morgens iets eten om de medicatie
Na mijn medicatie moet ik minstens een half uur tot een uur wachten met ontbijten. Maar het ontbijt is meestal griekse of turkse yoghurt met blauwe bessen of frambozen met geroosterde kokos schaafsels. Op andere dagen koolhydraatarme zaden crackers met vleeswaren of kaas. Maar ook wel eens een gebakken ei met bacon of een koolhydraatarme of bananen pannekoek met frambozen/blauwe bessen.
Een glas lauw warm water, een glas sinaasappelsap en yoghurt met kiwi of een banaan of peer maar net wat er ligt, alleen op zondag ochtend ochtend ik met brood.
Kop koffie met een sigaret. Heerlijk vooral nu als het koud is lekker buiten staat wordt je meteen wakker haha. Verder eet ik als ik werk om 10:00 uur een appel. En dan pas rond 13:00 uur iets. Ik kan ook niet ontbijten.
Hier varieert het nogal... wel altijd met koffie Kwark met noten of fruit Banaan pannekoekjes Wafel (gezonde variant) Boterham Groene smooty havermout
Haha zo gezond allemaal Hier redbull En vaak croissant met kaas Of donkerbruinbrood met kaas Dat wissels Vandaag met eieren ontberen met de kids omdat ze studie dag hadden
Smoothie van fruit en groente of plantaardige melk met nootjes en fruit. Vast voer krijg ik er in de ochtend niet in en van te zwaar ontbijten word ik misselijk.
Wisselend. Dan weer Brinta, dan beschuitjes met hagel en thee, dan weer yoghurt, honing en cruesli of crackertjes met appelstroop. Van alles, maar liever niet hartig 's morgens.
altijd een kop groene thee, verder wisselt het tussen 2 bruine boterhammen met pindakaas of jam of yoghurt met ongesuikerde muesli en honing of omelet van 2 eieren
Ik denk dat ik ook maar begin aan red bul 's morgens dan 1,80 en 78 kilo hier... Gezond bmi, maar zou toch wel terug naar 72 willen. #rent naar de ah voor red bull
Afwisselend mugcake van banaan, appel havermout, ei of yoghurt met muesli/ cruesli of boterham pindakaas. Altijd met een kop thee:
Verschillend; Griekse yoghurt met notenmuesli 2 vezelcrackers met roomboter en vleeswaar 2 eieren (gebakken/gekookt) Pas geleden me weer eens sinds tijden gewaagd aan cruesli (mijn vriend eet dat) .. Damn wat had ik een koppijn van die suiker! En 1,5 uur later weer honger! :x
Cornflakes of een banaan... Normaal ontbijt ik later omdat ik echt niks wegkrijg. Mja.. als ik dat nu doe word ik veel te misselijk.
Ligt eraan hoe veel tijd ik heb. Maar dit is toch wel vaak het geval; Twee boterhammen met kipfilet/kalkoen/smeerkaas 20+/pindapasta Mugcake met fruit Kwark met noten Groente smoothie Met een glas water of groene thee. Koffie drink ik pas tegen een uur of tien.
Oh leuke inspiratie dat ik mug cake voorbij zie komen. Na enig googlen gezien dat ik het ook zonder ei kan maken dus dat ga ik morgenochtend proberen, ben benieuwd hoe het dan smaakt.