hoi! ik kom er even niet meer uit wb de voeding van ons zoontje, hij is nu 7 maanden. tot vorige week kreeg hij nog 1x bv maar daar ben ik nu volledig mee gestopt. hij is een tevreden jongetje dat alleen huilt (meer jengelen) als hij honger heeft, verder is hij altijd vrolijk. tot op heden wordt hij 's nachts wakker voor een voeding. eerst dachten we dat het mama-honger was door de bv, maar nu hij 's nachts een flesje krijgt (wat mijn man geeft) is er niets van mama-honger te ontdekken. hij lijkt echt honger te hebben en klokt zn fles snel leeg en gaat vervolgens lief weer slapen. dit is wat hij krijgt op een dag: 6.30 fles 180/6 9.30 fruit (2x een half stuk fruit met 1 liga) 12.00 pap 100cc (hij wil alleen maar pap met een lepeltje, geen papfles) hierna een paar slokjes sap/water 15.30 fles 180/6 18.30 avondeten (groenten/aardappeltje geprakt en rapley) 22.00 pap (dit was een fles 180/6, een papfles wil hij niet en het is nu een bordje slaappap 130cc) we moeten hem soms wakker maken rond 22u, soms niet, maar hij komt eigenlijk altijd rond 4 of 5u 's morgens en hij krijgt dan dus een fles. een fles van 210/7 krijgt hij niet op en soms laat hij ook wat staan van de fles van 180/6 tussendoor proberen we nog sap/thee aan te bieden en dat wil hij meestal wel (paar slokjes) en soms een rijstewafeltje/korstje brood ik ben bang dat hij misschien te weinig binnenkrijgt en daarom 's nachts wakker wordt? ik heb al op het forum bij andere schema's gekeken en vergeleken bij anderen krijgt hij ongeveer hetzelfde (en deze kindjes slapen klokje rond...) en soms wat minder. als ik m nog meer moet geven dan zijn we de hele dag bezig met eten geven lijkt het wel.... maar na 7 maanden zou het zo fijn zijn om eens door te slapen....en bovendien voel ik me zo schuldig als hij idd te weinig van ons krijgt.. heeft er iemand tips voor ons??
Je kan avond eten een uurtje eerder geven en dan een fles om 19.00/19.30 uur. Misschien slaapt hij dan wel door... Sommige kindjes worden eerder wakker na een pap fles dan na een melk fles. Je kunt ook eens proberen de pap 's morgens te geven ipv 's avonds....? Misschien heb je wel zo'n kindje?