Hoe onthoud jij leden?

Discussie in 'De lounge' gestart door NavyCrimson91, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Even nieuwsgierig. Hoe onthoud jij leden?
    Bij mij is het echt heel wisselend!

Sommige herken ik enkel aan de handtekening, en soms zie ik dan hun forumnaam en denk ik: huh... Heb jij al die tijd zo geheten?!:confused:
    Anderen herken ik enkel aan de naam of profielfoto. Ik kan helemaal van de leg raken als iemand dr profielfoto verandert. Duurt eeuwen voordat ik weer in m'n systeem heb wie dat ook al weer is:roflmao:

En als mensen onder een andere naam terugkomen, wisselt het heel erg of ik ze herken.
    Soms heb ik opeens zo'n flash: OH, MAAR DAT IS DIE!!
    En bij anderen weet ik het nooit.

O, en soms ben ik een beetje bevoordeeld als ik een bericht zie. Dat ik denk: die is geschreven door dat slimme lid, ik ben het vast eens met dit bericht.
    Of: dit is Jantje de aardige, Miepje de botte (die ik stiekem ook wel leuk vind), en Petronella de humoristische: wat zouden die vandaag voor mening hebben?

Hebben jullie dit ook?:roflmao:

Meca, cowgirl80 en Marchella vinden dit leuk.
  2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

naam, profielafbeelding (of combi naam met foto) maar bijna nooit aan het onderschrift.

Bezige bij vindt dit leuk.
  3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja hier ook!

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Nee :oops: Ik herken leden vrijwel nooit. Dus ik kan ook helemaal niets met 'beschuldigingen' van voortrekken of juist achterstellen. Ik weet echt niet meer wie wat heeft gezegd. Ik kan het dus ook met iemand in het ene topic helemaal eens zijn en in het andere topic denken 'wat een rare mening' :p

5. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Naam en avatar. Onderschriften lees ik zelden. Ik herken leden vaak wel vrij snel.

6. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Naam en avatar, maar willen jullie dan aub niet zoveel van avatar wisselen?

Vitamientjuh en DastyQueen vinden dit leuk.
  7. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Erg moeilijk.
    Sommige leden weten precies wie wat heeft gezegd en wanneer, maar ik heb dat eigenlijk pas wanneer iemand echt opvalt en na een tijd is ook die info weer weg :p

8. NavyCrimson91

Ik vind avatar + naam die bij elkaar passen altijd zo fijn! :D
    Dus bij jou de Zwitsal. Of als iemand boom heet en een boom als avatar, zó fijn om te onthouden haha

Another, Pimpelmeesje en Vulpen vinden dit leuk.
  9. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Naam en avatar. Maar mensen met een onopvallende naam die verder niet echt wat betekenen, onthou ik dus meestal niet.

Biny vindt dit leuk.
  10. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Wat is jouw nickname eigenlijk? Iets zelfbedachts of staat het ergens voor?

DastyQueen vindt dit leuk.
  11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb al 9,5 jaar dezelfde :cool:

12. NavyCrimson91

Ik vind namen van kleuren heel mooi. Ik kan helemaal wegzwijmelen van oker, indigo, noem maar op:cool:
    Dus dit zijn twee kleurnamen random aan elkaar geplakt. Navy Crimson. Bekt ook wel lekker haha.

Tuttebella vindt dit leuk.
  13. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Ben ik je al 6 jaar erg dankbaar voor :roflmao:

marb vindt dit leuk.
  14. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Naam vooral. Maar bij een Avatarwissel raak ik wel een beetje in de war soms. Onderschrift lees ik zelden.

15. maliro

maliro Niet meer actief

Hier ook
    Als iemand zn foto veranderd moet ik even schakelen
    Leden die met een nieuw profiel terug komen herken ik niet

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh ik heb daar echt moeite mee hoor. Naam en avatar en die moeten dus niet regelmatig wisselen, want dan raak ik de draad kwijt.
    Onderschriften lees ik zelden.

17. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.806
    8.473
    113
    Vrouw
    Vooral de naam. En ook wel wanneer dat lid een verhaal heeft geplaatst wat interessant is oid.. dan onthoud ik het ook.

Nescio, Biny en DastyQueen vinden dit leuk.
  18. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.167
    3.810
    113
    Precies dit.

@NavyCrimson91 Ik vind wel dat jouw naam te veel lijkt op die van een ander lid wier naam ik nu even niet weet, maar ook iets met een n en een c, dus ik haal jullie altijd door elkaar. :oops:

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Avatar, als iemand van avatar wisselt kan ik heel lang berichten van diegene lezen zonder door te hebben dat zij dat is.

20. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Soms naam soms avatar, maar toch ook wel onderschrift. Soms hebben mensen een heel pakkend of ontroerend onderschrift. Zoals “be like a pineapple” ... ik weet even niet welke naam daarbij hoort :)

Echt irritant vind ik het als namen alleen in cijfers verschillen, dus jantje1989 en jantje85 ofzo. Dat kan ik niet onthouden.

Triangel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina