Hoe onthoud jij leden?

Discussie in 'De lounge' gestart door NavyCrimson91, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Ik ben absoluut niet Lloorrtt. Vond t ook best raar dat ze in het begin een beetje deed alsof ik het was.

Blijdorp en Evanesco vinden dit leuk.
  2. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

En omdat ik eerst best een poos anoniem heb gezeten hier onder deze naam. Maar op de een of andere manier is half zp bijna ziekelijk bezig met wie ik ben, dus is anoniem blijven lastig. Jij hebt toch ook een nieuwe naam?

bozoe, Blijdorp en In your eyes vinden dit leuk.
  3. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Dit dus

4. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Dat is waar. Maar hoop dat het voor mij niet duidelijk is wie ik was.
    Ik was hier ook niet echt actief

Maar er zullen er vast een aantal zijn die een vermoeden hebben. Het zij zo.

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik herken mensen veel aan de manier van schrijven. Je pikt ze er zo tussen uit.

Maar aan de avatar zie je het ook vaak. Maar vooral de schrijfstijl is dat gene waar ik het vaak aan zie. Maar ik ben al sinds 2005 lid dus dan valt het je sneller op denk ik.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Ik kan je zeggen dat ik er echt niet bewust mee bezig ben. Maar na 10 posts had ik het al door. En toen had je alleen de jongste maar in je handtekening staan en nog weinig specifieke info over jezelf gegeven. Je hebt een heel herkenbare schrijfstijl.

Manque en Whysteria vinden dit leuk.
  7. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.956
    1.293
    113
    Onderschrift eigenlijk nooit. Wel aan de forumnaam en de avatar.
    Heel soms ook aan de schrijfstijl.

8. Jaimio

Jaimio Fanatiek lid

5 nov 2015
    1.659
    823
    113
    Vrouw
    Ik ben twee keer van nickname veranderd omdat ik vond dat ik alles bij elkaar te veel informatie had geschreven waardoor ik voor een toevallige bekende niet meer anoniem zou zijn. Daarom op een nieuw account begonnen zodat je niet meer in de oude berichtengeschiedenis kon kijken. Maar niet met het idee dat forumleden me niet terug zouden herkennen, dus heb de avatar hetzelfde gelaten.

ot, in eerste instantie op naam en avatar, soms onderschrift maar uiteindelijk als ik een lid vaker voorbij zie komen ook alleen op naam.

Whysteria en Tuttebella vinden dit leuk.
  9. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Naar aanleiding van dit topic heb ik na bijna 5 jaar lid te zijn hier, eens een avatar aan gemaakt :roflmao:

Blijdorp vindt dit leuk.
  10. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Thanx. We zijn je allemaal dankbaar ;)

Liekje81 vindt dit leuk.
  11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ben heeeeel slecht in leden onthouden. Maar dan meestal kijk ik naar het plaatje :oops:

12. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.739
    113
    In principe wel aan naam, maar een avatar maakt het wel makkelijker, vooral als ik wat sneller scroll. Dus eigenlijk wil ik dat het gewoon verplicht wordt om een avatar aan te maken en deze ook niet zomaar te wijzigen als je er al één hebt :p
    Onderschrift lees ik alleen als er naar verwezen wordt door iemand, of als ik denk dat het relevante informatie in zou kunnen staan door wat iemand post.

Deel Deze Pagina