Hoe ontsla ik mn werkster...

Discussie in 'De lounge' gestart door Ukkie1, 14 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.830
    2.249
    113
    En dat was een grapje he. Ik heb gewoon gezegd dat ik niet tevreden ben en dat ik t niet netjes vind dat ze eerder weg is gegaan. Dat ik t jammer vind maar t huishouden voorlopig weer zelf ga doen. Zie tzt wel of ik iemand anders zoek, ben er even van genezen.

xElles vindt dit leuk.
  2. Manque

Manque Niet meer actief

Super lastig om een goede werkster te vinden, ik weet er alles van :( Maar nu heb ik een goede, via een website die aan bemiddeling doet. Kostte een tientje geloof ik, maar ik kreeg ineens drie hele serieuze kandidaten op bezoek voor een kennismakingsgesprek en heb daar iemand uit gekozen. Zij werkt hier nu bijna een jaar naar grote tevredenheid.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Haha ja toen ik mijn reactie teruglas besefte ik inderdaad dat het er wat belerend staat :roflmao:
    Maar was écht pure interesse!

Ukkie1 vindt dit leuk.
  4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wat zei ze dan trouwens over dat eerder weggaan? Ik zou me best wel schamen als ik haar was.

5. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.830
    2.249
    113
    Ze reageerde er niet echt op. Ik heb t alleen genoemd en tja ik hoef haar niet op te voeden, maar wie weet denkt ze er de volgende keer beter bij na of meld ze t netjes. Wel opgelucht, al een paar weken twijfelachtig en dacht gister echt t is klaaar!

6. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.830
    2.249
    113
    Welke site is dat?

7. Manque

Manque Niet meer actief

#67 Manque, 15 dec 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2017
    https://www.werksters.nl/

Edit/// ik heb wel zelf een oproep geplaatst en heb gevraagd om serieuze reacties i.p.v. dat ik de op de oproepen van de werksters ben afgegaan. Ik vond het namelijk niet altijd even duidelijk wie er actief was. En ik wilde dat iemand zich echt geroepen voelde om het op onze manier te doen, dus ik heb in de advertentie heel uitgebreid en duidelijk omschreven wat ik verwachtte. O.a. dat ik een werkster nodig had om me te ontlasten en dat ik zelfstandigheid en eigen initiatief verwachtte.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Goed dat je gebeld hebt!

Ukkie1 vindt dit leuk.
  9. Ukkie1