Hoe ontspan jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Delight, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Zo, veel ellende in de lounge op het moment..
    Waaruit blijkt dat wij vrouwen ook onze ontspanning nodig hebben op z'n tijd.

Lekker op de bank met een wijntje en een goed boek, of lekker een avondje sporten..

Het kan zo gek nog niet!

Dus, hoe ontspan jij?

2. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Hardlopen, steppen of wandelen in bos met de honden (oke, nu even niet sinds november ivm bankrust)
    En inderdaad even alles uitschakelen met een goed boek. Of lekker een paar uurtjes surfen op internet.

3. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hoe ik ontspan. Jeetje goede vraag.

Door te slapen zowiezo natuurlijk, maar ook door gewoon een heerlijk hete douche te nemen. Dat is echt mijn moment van de dag.

Liefs

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    een warm bad (en dan niet vergeten de deur op slot te doen) een boek mee en wat drinken..
    En dan dobber ik minimaal een uur in absolute stilte........
    heerlijk!

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Met een glaasje wijn, koppie kamillethee, wierook, een goed boek of een lekker bad! :)Of lekker keihard meezingen met Marco Borsato. :D

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Lezend in een warm bad.

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Door in bad te gaan
    een lange wandeling door het bos met de honden
    en de zon!! Gewoon buiten in het zonnetje zitten, zonder iets te moeten.

8. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    badderen, hardlopen, met mijn dochter wandelen, met de hele familie en de hond naar het bos... heerlijk!

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik haal HEEL VEEL ontspanning uit creatieve uitspattingen. Dat doe ik al sinds ik een potlood vast kan houden.
    Ik ontspan door een elektrisch dekentje in bed...door de warmte kan ik heel mijn lijf ontspannen en alle stres eruit weg laten "smelten". Klinkt maf maar werkt echt heel goed bij mij. Sinds ik dit doe slapen ik 10x beter en is het piekeren voor het slapen gaan tot een minimum beperkt. Ik lig dan op mn buik en ben lekker een sudoku puzzeltje aan t doen (ik kan me ook goed ontspannen als ik alles even vergeet en ergens echt IN duik....boek, puzzel, film, startrek....tja....lichte vorm van trekkie virus hier :D)
    Ik kan helemaal tot rust komen in de natuur of door leuke dingen te doen met de kinderen (zolang de 2 oudsten elkaar of papa niet weer in de haren vliegen want dat is ALLES behalve ontspannend! ;))
    En de ULTIEME ontspanning is een combi uiteraard! Dus lekker in de warme zon op de camping die half in de bossen ligt, in het tuintje van onze caravan/chalet...achtig iets (tja zit ergens in t midden) in een luie stoel hangen en sudoku puzzeltjes of n goed boek onderwijl dat de jongens rond racen met hun fiets of aan t voetballen zijn op t veld en onze kleine meid rond kwetterd en speelt op onze plek. Kan helaas niet elke dag maar zaterdag (of misschien vrijdag avond al!?) gaan we weer!! :D

10. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    In de douche lekker lang of iPad

11. tulip

tulip Niet meer actief

ik door te douchen en daarna lekker surfen op internet (o.a. zp) en digiscrappen ondertussen.

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Sport,wierook,meditatie,douchen,glaasje rode wijn,goed boek,uitwaaien,sauna...

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Roken. Als ik t even 'niet meer zie zitten' in de trant van chaotisch, krijsende kids en zelf moe zijn ;) Dan ga ik naar buiten of in de bijkeuken en doe ik even een peukie, dat is voor mij ontspanning.

14. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Een lekkere warme douche, pyjama aan, met een dekentje op de bank met mijn laptop op schoot en iets lekkers te eten en te drinken erbij. :)

15. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, ik kan ook wel wat ontspanning gebruiken, pffffffffffff..... Zieken in de familie, groeispurt in mijn buik..... Dus hier mijn schema voor vanavond:

*Ik ga zometeen eerst effe lekker in een warm badje liggen weken
    *Lekker mijn slobber-zwangerschapsbroek aantrekken
    *Drankje klaarzetten, bakje met paaseitjes en nog iets hartigs
    *Even zappen tot lief thuiskomt
    *En dan lekker samen in de boeken met geboortekaartjes snuffelen......;)

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Door lekker tv te kijken, het liefst één van mijn favo series Buffy the vampire slayer:D of Angel en anders House.
    Door lekker even een spelletje te spelen op de laptop of op de Wii, in bad gaan met wat roddelbladen heeeerlijk!
    Vroeger deed ik dat ook door piano spelen, maar helaas heb ik geen piano meer.

17. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ff lekker achterlijk doen met de honden en flink door lopen.
    of paardrijden en dan goed actief (helaas op het moment niet mogelijk)

dus eigenlijk door fanatiek te sporten!

18. Sensea

Sensea Niet meer actief

even tv kijken met een warme kop thee. dan een warme douche en lekker op tijd naar bed. ff niks, en niet praten, heeeerlijk.

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm mijn ideale ontspanning....ik ben er nu alweer aan toe ;)
    De mijne is slapen. Oh, dit is zo heerlijk.
    Wat ik ook ontspanning vind is genieten van de zon. Vooral nu in het voorjaar, ik doe mijn naam eer aan, als ik heerlijk buiten zit en de geur van buiten op snuif.

20. hardloper

hardloper Niet meer actief

ontspannen moet ik nog leren want dat kan ik eigenlijk heel moeilijk:). dus probeer nu af en toe naar boven te gaan om even het journaal te kijken terwijl mijn man bij de kinderen is.
    Soms met mijn man naar de sauna als de kinderen ergens anders slapen en dan even verstand op nul, dat werkt aardig:) maar dat kan maar weinig;)

Deel Deze Pagina