Ik heb meerdere ontspan momenten namelijk; - Een warme douche (als beide kids slapen) - Een kop cappucino/koffie op de bank met de voeten omhoog (terwijl de kids slapen) - Muziek luisteren - Een dvd kijken
Een gezellig avondje met vrienden doet me tegenwoordig wel het meeste goed, maar ook: Muziek aan en dansen met baby en liefst ook man sporten bad opruimen/schoonmaken sex
Op verschillende manieren oa: - op bed lezen - mediteren - in de natuur wandelen of fietsen - een dagje baderen - op vakantie gaan
Auto rijden vind ik ontspannend (zou je niet altijd denken als je me hoor reageren op die aahhhgg wegpiraten) maar meestal laad ik me helemaal op als ik even lekekr kan rijden, muziekje erbij op en verder geen gezeur aan mijn hoofd. Of even 1,5 uur in bad (en dan is het water koud en moet ik eruit)
Een lekkere warme douche! Heerlijk tegen mn man aankruipen en dan een filmpje kijken. En 2 weken geleden zijn we eens samen heerlijk wezen zwemmen, dit beviel me ook erg goed! Straks met onze kleine man wil ik ook gaan babyzwemmen, zo ontspant mama zich en de kleine
Muziek luisteren, tv series/leuke film kijken, dagje weg met mn gezin, uit eten, bios, zonnebank, in bad met mn zoontje, strandwandeling, boswandeling, lekker lezen voor het slapen gaan, poetsen en dansen!
Op de bank met een kop thee/glas wijn, laptop, boek of goede film of leuk tv-programma. Ik kan niet niks doen, dom in bad gaan zitten rondkijken ofzo, vreselijk!
Elke week heb ik twee uurtjes helemaal alleen voor mezelf en ga ik boogschieten. Heerlijk en helpt me echt mijn hoofd leeg te maken.
Heerlijk een filmpje kijken, lekker kommetje groene thee of rooibosthee erbij, of een lekkere strandwandeling..en een heerlijke warme douche! heerlijk. als we bv een weekendje weggaan of midweek, dan hebben ze vaak een ligbad, nou heerlijk! daar maak ik zeker dan gebruik van haha
Douchen met een doucheschuim van Rituals, en dan onder de douche m'n hoofdheid masseren. Muziek aan en lekker zingen en dansen. (werkt nog beter als je je een enthousiast publiek inbeeldt) Lekker vroeg op bed met een boekje.
Op het moment kan ik nergens rust voor en door vinden. Maar hiervoor wel door het nemen van een bad, boekje en iets lekkers erbij, heerlijk.
eventjes een stukje fietsen... Ik merk dat ik dat ook echt dagelijks moet doen, éven een moment voor mezelf. Wind in m'n haren, rust in m'n hoofd. Soms eventjes wat kleine boodschapjes halen om 19 uur in de heerlijk uitgestorven supermarkt ik zie een beetje op tegen de winter, wanneer dat misschien niet meer zo gemakkelijk gaat.
Lekker douchen, wii'en op de bank, leuke film kijken, liefst lekker op een vers opgemaakt bed haha. koken, opruimen
Ja fietsen, maar dat doe ik met de kleine erbij. sMiddags (tot nog toe..) lekker op ZP en hobbieen. sAvonds krantje lezen, wat drinken, douchen, vroeg naar bed en lekker lezen in de arm van mn man met een stapel kussens achter mn rug en een warmwaterzak op schoot.(Lang leve de herfst/winter!)