Hoe ontwaakt jullie kindje? Huilend, lachend, kletsend enz.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zeilboot, 23 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

In het begin werd ze vaak huilend/krijsend wakker van honger of buikkrampjes. Nu ze wat ouder is ligt ze vaak even rond te kijken en wat te kraaien voor ze gaat roepen dat mama of papa moet komen.

Soms wordt ze ook wel huilend wakker, dat is vaak als we haar slapend van de kinderwagen naar bed brengen of als ze een boertje dwars heeft zitten ofzo.

Als ik binnenkom dan gaat ze lachen en kraaien maar heel soms blijft ze huilen tot ik haar oppak en verhelp wat er aan de hand is (poepluier, honger etc).

Maak ik haar zelf wakker dan is ze oprecht verbaasd en duurt het zeker 5 minuten voor ze naar me lacht en helemaal wakker is.

2. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
  3. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Haha, och wat is het toch een droppie :D Handig die camera! Is 't duur?

En hier meestal tja verschillend eigenlijk. Maar gelukkig 8 van de 10 keer vrolijk en kletsend. Het begint meestal met een speen die op de grond valt. Vervolgens doodse stilte en dan gaat hij kletsen en in zijn bed spelen.
    Enorme glimlach als ik dan in zijn kamertje verschijn :)

's Ochtends na een lange nacht is hij meestal poepie chagrijnig en wil per direct een fles. Anders gewoon niet aanspreekbaar of gezellig. Lijkt mij wel (eerst een kop thee, vóóral niet tegen mij praten en dan pas word ik weer mens haha) :D

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik dacht 100/150 euro. Was een kraamcadeau van mijn broer gekregen :)
    Soms is het wel handig. Als ik s'avonds zie dat hij geen speen heeft en ik geen spenen zie liggen in bed ga ik ze effe allemaal oprapen als ik ga slapen :p verder ga ik zijn kamer niet meer in als hij slaapt want hij word wel altijd wakker als ik de spenen ga zoeken langs zijn bed maar wel vrolijk en gaat dan wel verder slapen

5. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Ja precies is hier dus ook zo. Hoef echt geen stap in zijn kamertje te zetten of hij wordt wakker. En dat vind ik echt heel vervelend worden want kan daardoor niet even kijken hoe hij er bij ligt. Ga dan wel altijd via de babyfoon luisteren naar zijn ademhaling...

Maar eh, best prijzig dus :D

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

We hadden die wel op aanraden van het ziekenhuis omdat we hem extra in de gaten moesten houden op eventuele epileptische aanvallen. Anders hadden we niet deze van mijn broer gekregen :p maar nu zou ik wel nooit meer zonder willen
    En eigenlijk achteraf gezien niet nodig gehad want de eerste 3 maanden sliep hij beneden in de box of in de wieg naast mijn bed :p

7. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Oei, dat klinkt wel heftig zeg. Dan is zo'n camera zeker een goede uitkomst inderdaad. Lief van je broer :)

8. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Nu komt hij zelf uit bed, doet zijn luier af gaat plassen en kruipt bij ons. ;)

Toen hij nog in het ledikant lag riep hij MAMA ik ben wakker of PAPA ik ben wakker ;)

En toen hij nog niet kon praten ging hij huilen ;) duurde blijkbaar te lang ;)

9. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    als hij overdag slaapt word hij huilend wakker maar zodraai hij Me hoort is hij al stil en als ik ze kamer in kom lopen gelijk lachen. En als hij na de nacht wakker word hoor ik hem kletsen, hij speelt dan nog een half uurtje in ze bedje en dan begint hij te zeuren dan is het tijd.

10. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    ons zoontje van 20 maanden wordt 's nachts nog steeds huilend wakker helaas. en 's ochtends is hij vaak ook eerst even verdrietig. waarom, geen idee

11. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    'S ochtends met een rothumeur...haha. Ze slaapt van 19 tot 7 en heeft dan bij het wakker worden erge honger en is niet stil te krijgen totdat ze haar papfles leeg heeft. Een heeeel ander kind is het daarna ;)

Met haar slaapjes overdag wordt ze meestal spelend/kletsend wakker. Tenzij ze heeft gepoept. Dan is het ook brullen.

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier een jengelig kind; maaaarrrr, dat komt omdat hij eerst een kwartier gewoon recht naar boven aan het staren is zonder geluid en rustig om zich heen kijkt. Hij roept dus meer van: heeeee, ik wil een ander uitzicht!!! :D

S ochtends van de wekker inderdaad: UH!!!! Whahahaha.

13. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Anderhalf jaar, dochter en ontwaakt met kleppen (Arabisch)

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Kletsend en als ik haar uit bed kom halen schenkt ze mij haar allergrootste lach ... Dan is je eigen ochtendhumeur ook als sneeuw voor de zon vertrokken hoor ...

15. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Zo wat een reacties! Leuk bedankt. Hopelijk wordt ik hier binnenkort ook verwelkomt met een glimlach in plaats van een gillend/huilend kindje die nog 10 minuten moet bijkomen.

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hier echt altijd een lachend kind, na elk slaapje. Ik vind het idd heerlijk om haar kamertje binnen te komen en de big smile te zien :D

17. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hahaha! Echt hè? Word ik een beetje ongezellig wakker, zodra ik in haar kamertje kom is het over ❤️

18. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
  19. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Hier gillend en roepend en dat stopt niet voordat ze gegeten hebben! ;)

20. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik zet geen wekker en sta pas op wanneer ik mijn zoontje begint te huilen/krijsen maar voor hij daarmee begint is hij al wakker maar dan zit 'ie een beetje voor zich uit te staren. En zpdra ik zijn kamer in kom en mij ziet dan word 'ie stil en begint te glimlachen :).

Deel Deze Pagina