Hallo dames, Wij willen graag middels een kerstkaart de rest van de familie laten weten dat ik in verwachting ben en we willen daar graag een leuk kort gedichtje in zetten. Nu ben ik zelf niet zo'n dichter en heb ik eigenlijk pas 1 gedichtje kunnen vinden. Wie weet er nog een leuk, niet te lang, gedichtje voor op de kerstkaart dit jaar?
Kerstmis staat in het teken van het nieuwe leven, van lichtjes, gezelligheid en elkaar cadeautjes geven.. Op het grootste cadeau moeten we allemaal nog even wachten, bij deze laten we jullie weten dat wij in ...... een klein wonder verwachten. ------------------------------------------------------ Lampjes, feest en gezelligheid, kerstmis is een heerlijke tijd.. deze kerst is voor ons extra bijzonder, want in mijn buik groeit een klein wonder. ----------------------------------------------------
Ik pik ook een gedichtje, zat er deze week toevallig nog aan te denken hoe we t op de kerstkaart zouden zetten. BEDANKT!!!!
Ik vind het superleuk om gedichtjes te bedenken..zuig ze vaak zo uit mijn duim...dus wie er nog op zoek is naar iets..let me know
Wij hadden vorig jaar; Fijne feestdagen wensen wij iedereen, en een gelukkig nieuwjaar dan ook meteen. Met het nieuwe jaar voor de deur, hebben wij alvast een leuke primeur. Voor ons is 2011 al een super fantastisch jaar, want in Juni verwachten wij de Ooievaar! 2011 kan voor ons dus niet meer stuk, een heel mooi nieuw jaar gewenst van ...., ..... en Ukkepuk