hoi dames, mijn zus heeft nu 2x haar boodschappen via albert.nl besteld, denken jullie dat albert.nl goedkoper is omdat je geen impuls aankopen doet?! ik heb er een onwijze hekel het om boodschappen te doen, dus dan is bezorgen wel ideaal maar ben zo bang dat het onwijs duur wordt... hoe denken jullie hierover?!
Ik vind het wel meevallen. Ik bestel 1 keer in de zoveel tijd een grote voorraad met drinken, wc papier etc. Ik heb geen rijbewijs en mijn man heeft geen tijd om te gaan dus vind het dan wel fijn.
dat is wel slim zeg, zo had ik nog niet eens gedacht! ik laat altijd alles in de auto staan omdat ik het niet naar boven kan tillen (3 hoog zonder lift) dus mijn arme man is altijd de sjaak...
Ik ben toch altijd wat duurder uit omdat ze veel goedkopere producten uit het normale assortiment niet hebben op albert. Ook zit er bij albert een max aan het aantal artikelen wat je in de aanbieding kan kopen, in de winkel is dat niet. Maar errug fijn als de boel zo in je keuken wordt gezet hoor
Voor mij werkt het wel zo want ik doe echt te veel impulsaankopen in de winkel. En het is natuurlijk super fijn dat alles in de keuken afgeleverd wordt!
waarom zou je online geen impulsaankopen in je winkelmandje gooien??? gaat net zo makkelijk hoor En inderdaad, veel euroshopper producten en andere goedkopere items hebben ze niet online...dus de keus is wel beperkter. Tis wel gemakkelijk idd als het zo in je keuken bezorgd wordt, maar goedkoper? nee dat geloof ik niet
Op goedkope momenten is bezorgen niet zo duur. Ik schrijf altijd van te voren wat we die week eten en nodig hebben en gooi dus alleen die producten in het mandje. In de winkel gooi ik er toch sneller wat bij. 2,95 staat naar mijn idee niet in verhouding tot de moeite van boodschappen doen en de tijd die het kost. Dus wij doen het via Albert.
Ik bestel een keer in de twee weken. Ik kijk dan eerst wat er in de bonus is en eten daar dan vaak van. Nu was er veel vlees voor 50% minder. Echt impuls aankopen doe ik niet. Je ziet niet alles en vooral de lekkere snacks sla ik over.
Ik ben veel goedkoper uit... ook ik heb echt een gruwelijke hekel aan boodschappen doen Ik bestel via AH.nl en dan haal ik het op bij een pick up point. Kost niets extra's.
In ons geval is dat zeker zo! Wij doen echt niet de minste boodschappen ( a-merken, verse kruiden, beleg van de versafdeling etc ), maar we zijn zoveel voordeliger uit dan wanneer we met een mandje of karretje 'fysiek' boodschappen doen. Het overzicht is beter online... Wij kopen veel a-merken in de bonus en slaan ook veel vlees in voor in de vriezer. Ideaal. Ik moet ook al van tevoren bepalen wat we die week gaan eten, dus dat is ook handig... Anders mik ik maar eindeloos dingen in het mandje. Ik schrik soms echt bij de kassa... Dat heb ik online niet. Bovendien kun je dan terugkijken wat je allemaal in je digitale mandje hebt gedaan en eventueel overbodige dingen eruit halen. Ik zweer erbij. Ik doe nog maar heel sporadisch boodschappen in de winkel.
Als er meer euro shopper bij zou zitten zou ik denk ook eerder daar wel wat gaan bestellen maar dat is dus niet zo en ik let toch echt graag op de prijs. Als ze die producten dus wel meer zouden hebben zou ik denk de keuze ook maken om het thuis te laten bezorgen. Een keer per maand boodschappenlijstje en klaar ideaal lijkt me dat. maar ja.
Ik heb geen ervaring met de bezorgservice. Dit komt omdat ik het minimum bedrag zo hoog vind. Bij onze AH koop ik echt elke dag wel vers met 35% (vaak nog 2 dagen tot houdbaarheidsdatum) en veel euroshopper. Daarbij komt ook nog eens dat AH 1 straat verder is en ik dus gerust elke dag even met de kinderwagen er naar toe wandel. Ik heb mezelf goed in de hand betreffende impulsaankopen. Dus nee, voor mij zou het niets zijn. Daarentegen lijkt het me superhandig als je idd in een appartement woont, geen vervoer hebt, of bijv. lichamelijk belemmert bent dat ze het tot in je keuken komen brengen. En voor de kosten hoef je het idd bijna niet te laten.
Ik doe idd zelden voor 70 in één keer dus ik vind het bedrag ook te hoog. Heel sporadisch als ik veel voorraad of veel drinken nodig heb dat ik het eens doe. Maar ik heb wel eens gehad dat de wokgroente die ik een paar dagen later wilde eten, nog maar een dag houdbaar was. Daar baal ik dan van. Ik wil liever zelf uitzoeken wat ik koop als het om versproducten gaat. Met een verjaardag voor de boeg is het wel handig.
Nou hier geen van alleen maar 3 kids waarvan we elke dag wel een kind aan het sporten hebben. Voorheen deden we dan op zaterdag na de voetbal boodschappen maar het is dan zo vreselijk druk, het kost dan veel tijd en ergernis en het grootste gedeelte van de zaterdag is weg. We hebben al zo weinig tijd met elkaar. Voor die 2,95 laat ik het graag brengen.
haha, ik herken het. Ik woon dan wel 3 hoog maar vind het gewoon zonde van mn tijd. Ik heb een grootverbruiker + familie en vriendenaanhang in huis die aardig wat weglurken wat drinken betreft en andere dingen. Heb gewoon geen zin om iedere dag weer naar die kloterige supermarkt te moeten met mn kinderwagen terwijl ik ook zat andere dingen te doen heb of wat leuks wil doen met de kids.
Doe ze de groetjes van me dat zijn mijn collega's Hier ook een die het heel af en toe doet voor de grotere dingen als pakken drinken en toiletpapier etc. Maar mijn weekboodschappen enzo doe ik er niet. Ik werk in de winkel dus dat is een kwestie van grijpen, betalen, inpakken, kind halen
Denk dat ik online meer impulsaankopen zou doen. Heb een gruwelijk hekel aan boodschappen doen, dus race met mijn lijstje door de winkel, gooi alleen alles in mijn karretje wat ik nodig heb en zorg dat ik zo snel mogelijk weer thuis kom. Online zou ik er even lekker voor gaan zitten en me flink uitleven vrees ik.
Ik doe online minder impuls aankopen bij de Albert, omdat ik het grootste gedeelte van mijn producten terug vind onder 'eerder besteld', dan kijk ik nog even de bonus na en zijn de boodschappen weer gedaan . Hier vind ik het ideaal als we door de week geen tijd hebben gehad, door ziekte/werk/veel bezoek/etc. Ik pas ervoor op zaterdagochtend boodschappen te doen, wat een horror is dat.
Ze hebben onlangs wel een heleboel Euroshopper artikelen toegevoegd waardoor ik nu nog beter kan shoppen. Is nog steeds voor verbetering vatbaar, maar al een stuk beter. Ik moet nu echt nadeneken over wat ik de hele week ga koken en nodig heb waardoor ik veel gerichter inkopen doe en veel minder weggooi. Ik ben ermee begonnen toen ik hoogzwanger was, maar we houden het erin omdat we het zonde vinden van onze tijd om uitgebreid boodschappen te doen. Zeker met drie kids. Wel schandalig, de appie is hier 300 meter vandaan...die bezorger moet ook wel denken.