Hoe oor weer open krijgen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Druif78, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mosterd

mosterd Actief lid

7 okt 2013
    297
    121
    43
    Mijn dochter heeft een paar weken geleden haar oren laten uitspuiten. Ze is 5.
    Dit viel reuze mee, er kwam me toch een knoei uit.
    ik moest eerst druppelen met olie van de huisarts.

Succes. .en ik zou er toch even mee gaan. Is echt vervelend je oor dicht. .en zeker voor zo'n kleintjes

2. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Mee eens. Mijn jongste heeft een dubbele oorontsteking. Eerst werd ik afgescheept door de vervangende huisarts met neusspray en paracetamol. Ben bij de hap geweest en bleek aardig wat oorsmeer te zitten met daarachter een flinke oorontsteking. Dochter is er flink ziek van geweest. Dus zou ff bellen om de oren te laten controleren.

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik heb vanmorgen onder de douche de douchestraal even op zn oor gezet, het ging niet echt geweldig goed naar mijn idee: het kriebelde heel erg zei hij ;)Dus echt blijven staan deed hij niet. Maar daarna is zn oor wel weer open gegaan!!! Blijkbaar was er niet heel veel voor nodig! Volgens mij nog niet geheel open, want hij zei dat hij wel beter kon horen maar dat het nog wel een beetje dicht zat... Blij dat het iig niet mer potdicht zit. Misschien vanavond nogmaals herhalen plus druppelen..

Deel Deze Pagina