een goede manier om het te leren is ze dragen tijdens het stofzuigen! loop je veel en maak je allerlei bewegingen!
ik ben begonnen met sleehakken, die vond ik wat steviger lopen tegenwoordig kan ik er op rennen, dansen en gek doen loop er ook nu met bijna 30 weken zwangerschap regelmatig op trouwens (mag dan ook wel dankbaar zijn geen bi of iets te hebben) ik denk dat het een kwestie van doen is.......
Ik zou gewoon beginnen met lagere pumps, dat staat ook al heel mooi. Vind die hakken van 10cm vaak erg hoerig overkomen. 10cm is overigens best heel hoog hoor!!!
Nou zo kleed ik me dus niet!!!maar na een dag verder gaat het al beter!!Zere voeten eigenlijk nog niet.Ik zet mijn gewicht ook echt helemaal op de hak en dan verdelen naar de punt. Morgen weer oefenen!!
eerst met lagere hakjes beginnen en ze zo vaak mogelijk aantrekken, als je daaraan gewend bent koop je een iets hogere. ik heb het geleerd door er zowat de hele dag op te lopen. ook thuis hahahaa nu kan ik op ze rennen als dat moet
ik draag al heel lang pumps.. kan me niet eens andere schoenen herinneren hihi nou behalve op mn werk dan.. indd veel oefenen! en je gewicht een beetje na je tenen..en indd recht lopen! ook met je voeten. Soms zie je bij die meiden de hakken helemaal scheef.. Tijgerprint pumps? nou ben ik wel benieuwd! *wacht zelf op mn knal blauwe * Love it!
Ik had een boek waarin stond dat het handig is om eerst rustig voor de spiegel heen en weer te wiegen om aan je nieuwe zwaartepunt te wennen. (als een pendule, hihi) en hierboven las ik al stofzuigen da's ook een goeie en ook ander huishoudelijk werk is handig (was ophangen enzo, hihi) Een andere tip uit het boek is boodschappen gaan doen in een grote supermarkt waar ze winkelwagens hebben en dan heeeeel rustig ALLE gangpaden doorlopen. Dan heb je steun aan het wagentje en kun je goed oefenen Deze tips heb ik gebruikt toen ik als gympiemeisje een keer heel hoge hakken voor onder een kerstjurk had gekocht en het werkte! (zelfs met biertjes op, hihi)
Ligt eraan hoe hoor, ik draag er bv een skinnie op, shirt + blazer + leuke sjaal / ketting.. Vind dat niet echt hoerig?
Krijgen jullie dan niet enorm pijn aan jullie voeten? Het lopen gaat hier prima maar die pijn ik schop ze dan snel weer uit.. of moet je daar doorheen? Sleehakken gaan hier overigens prima daar kan ik wel rustig de hele dag op lopen..
ik vind het ook zo mooi ! maar ik kan / durf niet ... ben eens omgeklinkt op hakken en nu ben ik zo bang dat ik val of mijn enkel breek ofzo echt jammer want ik vind het zo vrouwelijk en mooi staan ....
Hangt bij mij van de schoen af. Goede schoenen verdelen je gewicht over de schoen en dan vooral over de hak. Anders loop je teveel op de bal van je voet (teveel naar voren dus) en dan gaat het pijn doen. Ik heb ook hele stoere schoenen die ik gewoon nooit aandoe omdat ik idd na 1 uur lopen het pijn gaat doen, gaat branden onder mijn voet. Echt jammer ... En voor mij geldt een niet te dun hakje nemen, dan gaat het ook fout.
Thnx voor je antwoord! Ik noem zulke schoenen altijd maar mijn zit-schoenen dus als ik op visite ga en eigenlijk alleen maar naar de wc hoef te lopen 1 keer de fout gemaakt om naar een begrafenis te gaan op pijnlijke hakken en daar heb ik wel van geleerd..