Komende zaterdag vertrekken wij voor 2 weekjes naar camping de Schatberg in Sevenum. Iemand nog leuke tips voor dingen die we kunnen doen in de omgeving (voor peuter van bijna 3)? Liefst niet te ver rijden/fietsen aangezien mijn man een hernia heeft.
Op de camping zelf is al veel te doen. Ook als je de camping uit gaat en rechts van de camping zit een soort bosje waar je ook leuk kunt wandelen/fietsen. Weet niet hoe het tegenwoordig is,ik ken de camping namelijk van vroeger,maar het is echt heel leuk voor kinderen!
Op de camping is al lekker veel te doen, zwemmen en indoorspeel-gedeelte. Wij zijn vanuit de camping ook een keer naar wunderland kalkar gereden. Voor toverland vond ik mijn jongens nog wat te klein.
Als eerst: Heel veel plezier!! Mooie omgeving! Toverland is al genoemd, maar kijk even op de site of het iets voor jouw zoontje is... Verder zijn er twee CenterParcs in de buurt, "het Meerdal" en "de Limburgse Peel". Misschien leuk om een keer in het zwembad met golven te zwemmen Verder hebben wij een dagje Venlo gedaan en zijn we naar Kasteel Hoensbroek geweest (was toen met verkleedde ridders en jonkvrouwen, seizoen is nu af denk ik)
Thnx voor de tips! Denk dat we nog niet naar toverland gaan, mijn zoontje vind een speeltuintje al helemaal fantastisch en om dan naar zo'n groot park te gaan vind ik niet echt nodig. Ondertussen zelf ook nog wat leuke dingetjes gevonden in de omgeving: Goedkoop droog dagje uit in Sevenum,Uit Met Kinderen, over indoor, binnen, overdekt, Actief, Speeltuin, vandaag, Voorstelling, Pretparken, Provincie, Attractiepark, Dierentuin, Zwembad Parken Museum Hotel Bootverhuur Rondvaart Spoor en trein Speeltui @ tante perenboom: Leuk zeg dat jullie ook gaan! Wie weet tot ziens!
Aardbeienland lijkt me wel heel leuk. Kinderdrome gaan we ook wel doen denk ik. Hebben jullie een huisje of een sta caravan? Wij hebben een sta caravan.
@tante perenboom: Wij hebben een chalet gehuurd (particulier). Wij gaan voor 2 weken, hoe lang gaan jullie?
Ondertussen op vakantie geweest. We zijn naar Roeffen Mart geweest. was erg leuk! En lekker gratis. Mocht er verder hier nog iemand komen die ook tips voor de omgeving Sevenum zoekt net over de grens zit een ontzettend leuk park waar voor kids vanalles te doen is (www.irrland.be). met een leuke entreeprijs van maar 4,50