Wij hebben een Samsung eco bubble wasmachine, 7 jaar oud, altijd prima gewassen. 2 maanden geleden was er iets mee, een foutcode. Man heeft toen de koolborstels vervangen en hij deed het weer als een zonnetje. Nu geeft hij een foutcode aan, machine wast maar een half programma, en er schijnt nu dus ook iets met de printplaat te zijn.. Ook is mijn droger plots overleden, mijn man heeft gekeken, met het nieuw te bestellen onderdeel van 69 euro,moet hij het weer doen. Nu twijfel ik...geen idee wat de printplaat vervangen kost. Nieuwe wasmachine en droger.. Of een wasdroogcombinatie. Of nieuwe wasmachine en de droger repareren. Ik gebruik de droger niet heel veel, sowieso niet voor mooie kleding. Enkel voor beddengoed, en handdoeken in de winter. Of werkkleding. Maar bij droog weer hang ik het liever op. Heb zelf ook geen ervaring met zo'n combi apparaat. Iemand van jullie?
Op mijn werk hadden we zo'n wasdroog combi ding, na 2 maanden zijn we weer overgestapt op een losse wasmachine en droger. Dat zegt genoeg denk ik?
Was droog combinatie duurt heel lang voor zo een programma klaar is , en als jij je lakens in de droger hebt kun je alweer een andere was draaien
We hebben dat in het verleden ook gehad. Ik ben blij dat we weer losse machines hebben. Wat je kunt wassen kun je niet in zijn geheel in de droger doen ... droger heeft vaak maar weinig vermogen en komt er meer gekreukt dan goed uit ...
Het lijkt mij persoonlijk niks.. Ik was graag op mn vrije dag, en doe er dan meerdere. Lijkt me niet fijn als je niet de wasmachine en droger gelijk aan kunt hebben..
Wij hebben ooit zo'n combi ding gehad en nee, ik zou het je zeker niet aanraden, ook al hadden we een 'goede' (Miele). Na 1 of 2 jaar hebben we hem op marktplaats gezet en een losse wasmachine en droger gekocht. Dat zegt wel genoeg. Het drogen duurt echt ontzettend lang en je kunt maar een deel van de was drogen. Je moet na een was dus eerst de halve trommel leeghalen voordat je gaat drogen. Niet echt handig. Voor ons nooit meer!
Ik heb al jaren een combi (van Samsung) en ben er juist superblij mee! Ik gebruik de droger incidenteel, idd handdoeken in de winter en als ik geen zin heb alle sokken op te hangen doe ik die een half uurtje in de droger. Beddengoed hang ik altijd op net als de rest van de was. Voor mijn incidenteel gebruik is het prima. De was kreukt wel wat meer dan in een normale droger maar aangezien ik alleen handdoeken en sokken droog zit ik daar niet mee. Ik heb een 8 kilo machine en ik droog ook gewoon een volle machine handdoeken, dat duurt wel wat langer maar je kunt t zelf instellen. Ik vind t juist ideaal. Handdoeken erin, wassen en meteen drogen erachteraan en je haalt ze (6 uur later ongeveer) weer schoon en droog uit de machine.
Uhm nee, ja wel als je wilt wassen en tegelijk drogen, maar ik hang alles op, ik was soms ook gewoon 4 machines op een dag. Je kunt ook gewoon alleen wassen met een normaal programma. Droger met de droger is niet echt milieuvriendelijk.
Ik had zo een combi ding op de camping. Het meeste wasgoed hing ik daar buiten te drogen dus de droger werd heel weinig gebruikt. Als ik hem wel wilde gebruiken duurde zo een was en droog programma wel echt erg lang. Wij hadden zo een combi ivm ruimtegebrek. Maar als ik de ruimte had was ik liever voor losse wasmachine en droger gegaan.
Bedankt voor de ervaringen ik hoor weinig positieve geluiden dus een combinatie wordt het sowieso niet
Op vakantie gebruikt (week in een huisje waar zo’n combi in stond). Was inderdaad echt drie keer niks. Duurde enorm lang voor alles echt droog was.
Beter mosterd na de maaltijd maar idd echt niet doen! droogt voor geen meter en je moet alsnog alles ophangen.
Vreeeselijk, haha, ik moest een keer beddengoed wassen, duurde dus 6 uur. Dat is me echt te lang voor 1 machine. Plus gezeur met dat de was voor de droger te zwaar was, dus na het wasprogramma moest ik er een deel uithalen... schoot echt niet op.