Hoe open zijn jullie over intieme zaken tegenover jullie man?

Discussie in 'De lounge' gestart door femkepeeters, 27 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    #101 Lisa2, 27 aug 2018
    Laatst bewerkt: 27 aug 2018
    Ik doe het na 11 jaar nog steeds zo:roflmao::oops:

Lilium vindt dit leuk.
  2. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.384
    1.276
    113
    Vrouw
    Oh ik moet er niet aan denken!

Ik plas en poep met de deur dicht, laat echt geen scheet waar hij bij is en hij gelukkig ook niet bij mij. Ik vind dat gewoon onsmakelijk.
    (De bevalling uitgezonderd).
    Overgeven of wonden verzorgen vind ik anders, maar als je een scheet moet laten kun je best even naar een andere kamer lopen.

En ook ik draag in bed altijd zo’n leuk jurkje, of een mooie pyjama als het wat kouder is. De slaapkamer is toch de plek voor intimiteit en romantiek, en in een oversized Hello Kitty pyjama voel ik mij niet sexy. :roflmao:

wendy339 en DastyQueen vinden dit leuk.
  3. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

mijn man heeft al nadeel erg bezorgd te zijn, 10 minuten zo net kunnen, zit ik langer heb ik hem aan me deur staan ben er niet altijd blij mee

4. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Hier ook altijd gewoon de wc deur open en ik doe niet stiekem over poep of ongesteld zijn. Wel waarschuw ik als ik ongesteld ben met tampons of maandverband verwisselen, dat vindt hij echt vies. Ik moet zeggen dat ik van huis uit ook gewoon gewend ben om met de deur open te plassen of te poepen :|. Nog steeds als ik bij mijn moeder ben of zus. Ik plas bij vriendinnen ook altijd gewoon met de deur open :oops:.

Whysteria en Suzie01 vinden dit leuk.
  5. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Dit herken ik van mijn oma, bij haar ben ik nu nog net zo vrij als toen ik klein was. En mijn oma moet de deur wel open laten, die heeft als gekke eigenschap roken op de wc, zou de leeftijd wel zijn haha

6. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ja dit!

7. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Ik plas gewoon in gezelschap hoor, als ik een minuutje rust wil ga ik boven plassen. Poepen doe ik wel graag alleen.

Scheten laten is onze gezinshobby :roflmao::roflmao::roflmao:

Appeltje22, Suzie01 en tantetil vinden dit leuk.
  8. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Wij hebben de MMM meegemaakt, dus hij heeft me zelfs met een katheter in m'n hoo-haa gezien :p Dan maakt de rest ook geen drol meer uit (pun intended).

9. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Wij kunnen elkaar alles vertellen en laten zien. Schamen ons niet. Maar poepen doe ik wel met de deur dicht dat vind ik niet fijn en hoeft niemand bij de te zijn. Schaamde me ook dat dit onder beide bevallingen gebeurde al kun je er niks aan doen. Kan hem ook alles vertellen of menstruatie enzo en haalt ook gewoon maandverband. Je kan het toch niet mooier maken dan dat het is. Dusja waarom dingen voor elkaar verbergen.

10. Indire

Indire Actief lid

28 apr 2018
    338
    488
    63
    Mijn man ziet, ruikt, hoort en weet alles. Ik ook van hem. :thumup:

11. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Ik ben 2x zwanger geweest en bevallen maar dat heeft echt niets gewijzigd in mijn schaamte. We hebben echt niet samen hechtingen geteld ofzo ;) Hij had daar niets te zoeken toen.
    Verder houden we zaken rondom lichaamssappen vooral privé. Ik hoef die info niet, laat staan het zien of ruiken
    Het toilet is de enige plek in huis waar ik mij even kan afsluiten van man en kids :|:) en dat doe ik dus graag

Treez en DastyQueen vinden dit leuk.
  12. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Wij zijn heel open. Plassen gewoon met de deur open. Alleen poepen niet, en als ik ongesteld ben hoeft hij dat ook niet te zien. Maar hij haalt wel rustig maandverband of tampons in de winkel en breng schoon ondergoed als ik eens ben doorgelekt.
    Ohja scheten laten doen we hier ook niet moeilijk over. Moet er toch uit. En om nou een paar x per nacht t bed uit te gaan alleen daar voor..

We letten er wel op dat we regelmatig toch een beetje romantisch doen. En dan komen de mooie setjes wel uit de kast :) Verder gewoon een slobber pyjama.

13. Gigii

Gigii Actief lid

18 apr 2014
    416
    272
    63
    Hier praten We om, weten en zien We alles van elkaar. Poepen doen We wel met de deur Dicht, Niet op slot. Wel eens op vakantie gebeurt dat er een van ons nodig moest en de andere onder de douche stond. Maar thuis hebben We aparte wc en badkamer. We douchen wel met de deur open :D en nu dat mn buik weer gegroeid is helpt mn man me met het ”onderhoud” down under ook :oops:

14. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Kunnen we hier ook haha en heb wel eens bij een toertocht in limburg gehad dat ik toch echt moest poepen en tijdens de toch zie je het al er is een maisveld en de mannen staan op een rij te plassen, de dames gaan wat verder het veld in, en ik zei tegen me man wij gaan nog iets verder ik moet namelijk poepen, stond ik daar gehurkt met alleen een sporttop aan, dan houd hij wel de wacht voor me.

Kanarie en Appeltje22 vinden dit leuk.
  15. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Dit! Maar kan me voorstellen dat dat per persoon verschilt. Op 1 of andere manier voelt het voor mij wel fijn dat ik gewoon in alles mezelf kan zijn bij hem, dus ook als ik zin heb om in mijn oversized hello kitty pyjama te slapen :roflmao: en hij me dan alsnog aantrekkelijk vindt!

Marchella, Indire en lidu1 vinden dit leuk.
  16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Als je langer dan 10 minuten op de wc zit staat ie bij je uit overbezorgdheid? Dat is toch niet helemaal normaal?

Fuddey en DastyQueen vinden dit leuk.
  17. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Open genoeg om alles te delen en je nergens voor te schamen, open genoeg om ook elkaars privacy te respecteren.

DastyQueen en Suzie01 vinden dit leuk.
  18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.913
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Dit vind ik wel een mooie. Zo is het bij ons ook. Ik kan gerust vertellen over kwaaltjes. Bij de bevalling heeft hij ook alles zien gebeuren. Maar als alles normaal is, wil ik toch gewoon liever alleen op de wc zitten. En ik hoef hem ook niet bezig te zien.

Floeperd vindt dit leuk.
  19. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Nee maar het zou ook komen doordat we maar 1 toilet hebben, voel ik aankomen dat ik die wel een tijdje, geen 10 minuten dat meld ik niet eens, maar soms zit ik veel langer dan dat, doordat ik misschien zegt als je nog naar de toilet moet, moet je snel zijn, hij is zo een tijdje geblokkeerd, of hij het dan weet en daarom bezorgd is?
    Zal je maar zeggen dat ik het nog wel eens zo plan dat ik bij me oma kan, zit ik rustiger, eer die wat vraagt ben je wel een half uurtje verder.

20. Nescio

Nescio Niet meer actief

Bij ons precies zo.

Deel Deze Pagina