Hoe open zijn jullie over intieme zaken tegenover jullie man?

Discussie in 'De lounge' gestart door femkepeeters, 27 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik lees vrij veel over stank van jezelf als je moet poepen, maar hoe lang zit je dan wel niet op de wc?
    Maar wat doe je dan in vredesnaam een half uur op de wc als ik vragen mag? Als ik na 5 minuten m'n handen nog niet gewassen heb duurt het al lang..

2. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Inderdaad, ik deel precies jouw gedachte :$

3. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik voel een nieuwe pol aankomen, hoeveel tijd besteed jij op de wc?! :roflmao:

Ysabella, Suzie01, Robijn89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Hier precies zo.

5. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Dat kan zomaar een kwartier zijn zeker tijdens de zwangerschap en als het echt tegenzit veel langer.

6. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik ben echt best wel "verbergend" :oops: merk ik wel aan de andere reacties. Toiletbezoek met deur op slot (maar dat slot meer omdat mijn zoon de wc-deur wel eens wagenwijd openzet als hij mij iets wil vragen, en hij wil ALTIJD iets vragen als ik op de wc zit)
    Ik spray altijd uitgebreid na grote boodschap, windjes houdt ik altijd in behalve als ik echt helemaal alleen ben en niemand in gehoorsveld. Meestal ga ik boven naar wc voor die grote boodschap.

Praten over afscheiding ofzo doen wij eigenlijk nooit. Ik vind het zelf al niet fris, en ik schaam me ook wel voor dat soort zaken, bang dat hij me vies vindt. Nu kan ook ook wel te maken hebben met het feit dat ik pas op mijn 28e ben ontmaagd, door hem. Nooit eerdere vriendjes gehad en nooit meer dan tongzoen gedaan voor ik hem kende. Ik weet niet hoe anderen reageren. Praten over seks vind ik ook heel moeilijk en gênant.

Hij is ook niet heel spraakzaam, maar wel "makkelijker" dan ik, hij stuurt appjes vanaf de wc (hij heeft spastische darm, brengt gemiddeld een uur per dag op wc door voor grote boodschappen) en hij kan winden vaak niet inhouden, soms rent hij opeens naar de hal als we aan het eten zijn omdat er een wind komt. Wij hebben wel als regel: probeer ze te laten buiten gehoor/reukveld van anderen.

Dus...ik ben echt heel preuts

7. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Same heren.

Deel Deze Pagina