hee allemaal! ff een vraagje, voordat ik een verkeerd duur pak luiers koop! Ik gebruik nu Pampers babydry nr3. Die begint nu wat te klein te worden, dus ik heb nr4 geprobeerd, véél te groot! Is er een tussenmaat? Of welke luiers kan ik dat het beste gebruiken? Groetjes Sanne
gewoon een keer proberen kan geen kwaad, misschien valt het wel mee? En anders misschien een keer huggies proberen? die vallen wat smaller.
Zou het inderdaad ook proberen Ik dacht het toen ook nl mijn Zoon was toen ook ongeveer van die leeftijd:-
had ik hier ook ik heb even etos 3 genomen die vallen groter als de pampers 3 maar wel kleiner als pampers 4.
Ik ben nu een paar dagen overgestapt op 4 van de kruidvat. Ik vind de luiers erg groot. Gelukkig houden ze wel alles tegen. Ik was ook op zoek naar een tussenmaat, maar die bestaat blijkbaar niet.
sinds 2 weken overgestapt op maat 4 fynn is nu tussen en 8,5 en 9 kilo. maat 3 waas op en ik had alleen nog maar maat 4 dus ja ik had geen keuze
wow is jou kindje 3 maanden en is 3 nu al te klein??? Wij zijn net pas overgestapt van maatje 2 op maatje 3 en ik heb nog 7 pakken maatje 3 liggen en die komen echt wel op. Ik kwam vandaag nog een paar maatje 2 tegen en die heb ik ook nog gewoon gebruikt, zat niet perfect maar ook niet te klein... Is jouw kindje zo groot dan?
wij zijn met 7,5 kilo ook overgestapt op maat 4 - een erg grote overstap inderdaad... in het begin zaten de sluitingen bijna helemaal over elkaar. Wel sloegen we de randjes aan de bovenkant terug, dat scheelde ook een stuk.