13 december bevallen van een prachtige zoon.

Discussie in 'De bevalling' gestart door wendyd, 19 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    hoera woensdag 13 december ben ik bevallen van een 2e zoon. brandon is zijn naam en weegt 3100 gram en 50 cm lang. het is een heel rustig en tevreden mannetje. hier ook mijn bevallingsverhaal.
    ik liep al 2 dagen met pijnlijke voorweeen 2 dagen niet ervan kunnen slapen. woensdag 13 december werden ze heviger en kwamen ze sneller op elkaar dus het ziekenhuis gebeld en daar getoucheerd en ik had 1 cm ontsluiting en 2 uur later nog steeds, dus zijn we naar huis gestuurd omdat ze dachten dat het nog wel lang kon gaan duren, om 1 uur waren we thuis uit het ziekenhuis en eenmaal thuis braken mijn vliezen en werden mijn ween heel heftig en heel kort op elkaar ik kon ze bijna niet meer opvangen. wij weer naar het ziekenhuis en daar waren we om 16.00 en in die 3 uurtjes tijd ben ik van 1 cm naar 7 cm gegaan toen kreeg ik persdrang de eerste 3 persween moest ik wegpuffen dat is echt onmogelijk, maar 10 minuten later had ik opeens 10 cm ontsluiting en mocht ik meepersen en in 5 pewrsweeen was hij er omdat het zo snel ging waren de weeen ook heel heftig. heb geloof ik het hele ziekenhuis bij elkaar gegild, achteraf nog 5 hechtingen gehad, maar toen de kleine eenmaal op mijn buik werd gelegd was ik de pijn alweer vergeten.
    wendy

2. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    wauw GEFELICITEERD ! lekker vlug zeg !

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Gefeliciteerd met jullie zoontje! Geniet er nu lekker van!

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Gefeliciteerd!

5. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0