Mijn dochter kan ineens ontzettend makkelijk uit haar ledikant klimmen, ook met slaapzak. Ze hijst zich op de rand van het bed, zwiept haar benen erover en *bonk* valt op de vloer. Ik zie echt geen andere mogelijkheid dan het bedje om te bouwen tot peuterbedje, met dus 1 zijkant open. Heeft iemand tips? Ik ga morgen haar kamer zo inrichten dat het volledig dreumes-proof is (is het grotendeels al), maar vraag me af hoe we kunnen zorgen dat ze niet continu door haar kamer gaat spoken. En kunnen we dan beter over op lakentje en deken ipv slaapzak? Ik vind d'r nog zo jong, hoop echt dat ze het straks begrijpt en dat ze goed zal slapen...
Gewoon uitproberen. Dan zal ze even rondscharrelen in dr kamertje. Niks aan te doen. Hier was ik er ook bang voor maar het valt reuze mee. Ze pakt een paar spullen en speelt ermee in bed en op een gegeven moment valt ze in slaap. Liever zo dan dat ze op een gegeven moment dr tanden uit dr bekkie valt. En waarom had ze uberhoupt een slaapzak aan? Omdst ze bijv niet onder de deken bleef? Hier trok ze hem uit dus is ze onder een dekbedje gegaan. Eerst sloeg ze altijd de dekens van zich af en nu blijft ze er keurig onder. Deurklink andersom zodat ze er niet uit kan. Babyfoon erbij
Hmm ja, we moeten er inderdaad maar gewoon voor gaan. Ik ben er een beetje huiverig voor omdat ze als baby heel slecht sliep, nu slaapt ze sinds een aantal maanden echt ontzettend goed en dus ben ik een beetje bang dat een peuterbedje het ineens weer omgooit en ze echt flink gaat spoken. Maar mja, dat is dan maar even niet anders, liever dat dan dat ze op een moment uit bed duikt en zich echt bezeert. Oh en ze slaapt in een slaapzakje omdat ze erg woelde in bed, maar nu gaan we over op een dekentje en stoppen we d'r 's avonds lekker in. Eens kijken hoe dat gaat