Dat krijg ik ook iedereen keer bij een gehoorgang ontsteking. Als ik keelpijn had, volgt er bij mij ook vaak een loopoor als gevolg van een gehoorgang ontsteking. Werkt bij mij vrij snel.
Nou, vandaag eigenlijk de 4e dag dat ik moet druppelen, maar ik merk nog geen resultaat. Of nouja, wel eigenlijk; mn oor deed buitenaf helemaal niet zeer en nu is dat kraakbeen daar harstikke pijnlijk. Voelt gezwollen en stijf en doet erg pijn als ik erop duw. Morgenmiddag weer langs de ha, maar druppelen durf ik niet meer nu
Mijn dochter had dat ook: eerst super verkouden, een verstopt oor, toen een oorontsteking en daarna nog steeds doof. Het duurde een maand voordat de huisarts iets anders wilde geven dan neusspray en ons doorverwees naar de kno. Daar heeft ze nu een ander soort neusspray. Ze klinkt na 2 maanden eindelijk iets minder verstopt, maar die oren zitten nog steeds het grootste deel van de dag potdicht. De kno wil dat ze die nieuwe spray 6 weken gebruikt en als het dan nog niet heeft gewerkt, gaan er buisjes in (maar dan is ze dus al bijna 4 maanden doof...)