Hoi meiden, ik heb een Sony handycam. Ik ben al zover dat ik kan filmen en ze op mijn laptop kan krijgen Nu wil ik per categorie (bijv. van een bepaalde vakantie, van sinterklaas, kerstmis enz. ) alle filmpjes aan elkaar 'plakken', zodat het 1 geheel wordt. Maar hoe moet ik dat doen? Er zit zo'n handleiding bij en ik heb PMB geinstalleerd (picture motion browser) maar bij de opties kan ik niet echt vinden hoe ik dit moet doen, weet iemand dit? Of is dit niet mogelijk? Lijkt mij dat het mogelijk moet zijn toch?! Bedankt alvast!!
Windows Live Movie Maker eens proberen. Ik ben er ook sinds een paar weken mee bezig. Ik plak er ook fotos tussen en een muziekje onder! T is ff puzzelen, maar t is niet echt heel erg moeilijk of zo. Pas op: T is echt verslavend, maar o zo leuk!
Hoi brabbel, bedankt voor de tip! Klinkt heel leuk met foto's enzo ertussen!!! Ben hem nu aan het downloaden, en als vanavond de kids op bed liggen ga ik er eens rustig voor zitten. Het lijkt me inderdaad heel leuk om zulk soort dingen te kunnen en leuke films ervan te maken. Bedankt voor je hulp, en als ik er niet uit kom weet ik je te vinden
Is goed meis, pb maar als je iets wilt weten. Ik ben dan wel geen expert maar zal je helpen als t kan!
Even een vraagje, ik heb hem gedownload, maar zie geen pictogram op mijn bureaublad. Als ik via start in mijn programma's kijk zie ik bijv. wel windows movie maker, windows photo gallery, welke moet ik hebben?