c1000 luiers

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanmimi, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Al 2 weken wil ik nieuwe luiers halen van het eigenmerk c1000, alleen nu komen deze bij ons als meer als 2 weken elke keer niet binnen (tenminste niet de maat die ik nodig heb, alle maten zijn op voorraad behalve 5:x) en dus ben ik genoodzaakt andere luiers te kopen. Maar elke keer lekt mijn dochter hier door heen, maakt niet uit welke luier ik gebruik!!! Ik wordt hier zo moe van.....
    Is dit alleen bij onze c1000 of is dit overal? Meer mensen die hier last van hebben?

Ik heb op de site gekeken, maar de dichtsbijzijnde andere verstiging is 3 kwartier (!) rijden..........

2. Dana

Dana Niet meer actief

bij onze C1000 zijn ze op voorraad....irritant zeg dat ze bij jullie al weken niet op voorraad zijn!

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Mijn zoon zit in maat 4+ van C1000 en hier zijn ze inderdaad ook vaak uitverkocht. Superirritant!
    Gelukkig heb ik dan nog 2 vestigingen waar ik uit kan kiezen: bij mijn werk en thuis. Meestal heeft één van beiden nog wel een pak.

4. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Bij onze c1000 zijn we bijna altijd voorradig...... ik zou naar de bedrijfsleider stappen en vragen wat de reden is van de zuinige inkoop, wie weet hebben ze er geen notie van dat de vraag groter is.

5. tulip

tulip Niet meer actief

hier ook de 4+, maar nooit problemen met de voorraad hoor. Wel vervelend lijkt mij dat.

6. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Bij de c1000 hier is ook maat 5 niet op voorraad. Neem nu dus maar 4+ maar het is wel vervelend

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice en er is op dit moment een leveringsprobleem met maat 5.
    Ze zijn druk bezig om het op te lossen maar konden niet zeggen hoe lang e.e.a. ging duren.

Heb gisteren maar even een pak bij het Kruidvat gehaald.

En voordat je gaat rijden zou ik ze eerst even bellen of zij ze dan wel hebben, anders 3 kwartier heen en weer terug voor nop.;)

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb regelmatig dat de maat 4 uitverkocht is. Meestal staat er dan wel 4+ en die neem ik dan maar 'n keer.

9. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    idd ze zeggen leveringsproblemen, maar dan alleen maat 5!!! Alle andere zijn gewoon op voorraad....
    Ik was niet van plan naar die andere vestiging te gaan;), is me een beetje veel moeite voor een pak luiers, dus ik denk dat ik morgen maar naar de kruidvat ga (en dan maar hopen dat ze daar niet doorlekt!)
    Ik heb in ieder geval even mijn frustratie kunnen uitten, thanx!!!

10. tulip

tulip Niet meer actief

de ah luiers vind ik ook heel goed. Die van kruidvat bevielen hier niet.

11. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    mijn ex zei vanmorgen dat ie een pak had aangeschaft om te proberen. Dus hier ook op voorraad.
    Is het wat die luiers? Hij zei dat ze goedkoop waren en er zitten 70!! in. ik heb zelf altijd pampers namelijk... en die van t kruidvat en appie happie vind ik vreselijk.

12. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ja hier wel, bij ons is het de enige (enigste?) luier waar ze niet in doorlekt.

Eigenlijk heeft ze de leeftijd om langzaamaan zindelijk te gaan worden. Vanmorgen toen ze wakker werd riep ze heeeel hard dat ze moest plassen maar toen ik bij haar was, werd ze compleet hysterisch toen ik haar op het potje wilde zetten:(

13. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier bij onze c1000 zijn er altijd luiers op voorraad, grijp nooit mis.
    Wij hebben nu de luierbroekjes, het kruidvat vind ik ook een goed alternatief.

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier 4+ en maat 5 voor de nacht maar de 4+ zijn hier idd ook vaak op. Waar woon je? Heb nu ook af en toe kruidvat en die zitten ook heel goed hier.

Deel Deze Pagina