Bij de eerste begonnen toen ik 28 was na 20 rondes was het raak. Nu ben ik 31 en was het de eerste ronde raak.
Ik ben 29 jaar 21 jaar 1e ronde raak dochter 22 jaar 1e ronde raak dochter 29 jaar 1e rond voor 3e Succes allemaal
Ik ben 29 en toen we begonnen zat ik net na mijn eisprong, dus dat was geen echte poging. De eerste echte ronde was het dus raak, maar werd een miskraam. Nu de eerste ronde na miskraam ben ik weer zwanger. Ik blijf het ongelofelijk vinden...
1ste zwangerschap - 22 - 7e ronde raak - werd helaas een MA 2e zwangerschap - 23 - 8 rondes ná MA - spontane tweeling! 3e zwangerschap - 25 - direct zwanger (niet gepland, wel enorm gewenst! ♥
Bij de 1e was ik 26, na 13 maanden raak. Bij de 2e was ik 28, na 6 maanden raak. De 3e keer was een verrassing.(3 maanden niet zo goed opgelet) Nu gaan we pas in de zomer er weer voor.
Eerste kindje 24 na 5 rondes maar een mk en toen 2 rondes verder zwanger van een zoon. 2 de kindje ronde 3 maar weer mk nu wachten tot ik weer zwanger mag worden hoop snel
Ik ben 30 jaar zit nu op het wachtbankje voor ronde 10, hoop dat dit mijn laatste ronde zal zijn voor 1e kindje!
ben 27 jaar 23 jaar bij 1e kind, eerste eisprong (3 mnd) 27 jaar, meer dan een jaar bezig, tel geen rondes omdat ik bijna geen ovulatie heb. Nu in de MMM sinds januari.
Ik ben in augustus, 25 gewordenna 1 maand zwanger mk hierna volgde nog een mk en ben nu 8,5 maanden bezig. Ik hoop snel op een wondertje!
Ik ben 40 jaar en ben het afgelopen jaar 4x zwanger geweest. De eerste keer was in de tweede ronde raak, toen zat er een paar maanden tussen de keren daarna was direct na elkaar of met 1 maand er tussen.
bij het eerste kindje was ik 30 en was het 2e ronde raak. Nu ben ik 33 jaar en ook weer 2e ronde raak. Ik besef ontzettend dat wij veel geluk hebben!!